İtalya güney Avrupa'da, büyük ölçüde İtalya Yarımadası üzerinde yer alan bir ülkedir. Akdeniz'in en büyük iki adası Sicilya ve Sardunya da İtalyan topraklarıdır. Kuzeyde Alpler bölgesinde Fransa, İsviçre, Avusturya ve Slovenya'yla kara sınırı vardır. Bağımsız iki Avrupa ülkesi olan Vatikan ve San Marino da İtalya'nın yarımadadaki toprakları içine sıkışmış enklav (bir başka ülkeyle tümüyle kuşatılmış) ülkelerdir. Campione d'Italia bölgesiyse İtalya'nın İsviçre içinde kalan bir eksklavıdır (ana topraklardan ayrı mülkiyet).
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Nikki Reed: Rosalie Hale, Cullen ailesinin dünyanın en güzeli olarak tanımlanan üyesi(tabi şafak vaktinde en güzel üyemiz reneesme cullen)Emmett'in eşi ve Jasper'ın kardeş figürü aynı zamanda Bella ile pek iyi anlaşamasalar bile Şafak Vakti nde Rosalie Reneesme yi çok seviyo ve Bella yada iyi davranıyo bn okurken çok şaşırmıştım.
Vayy kimler gelmiş kimler biz de seni bekliyorduk..Sen Edward gibisin!! Bi gümüş volvo yakışır sana:) Ama şunu unutmaV mükemmel olmak zorunda değilsin.Herkes hata yapar bu yüzden en küçük yanlışında kendinden nefret etmeyi bırak. Kusursuz olmaya çalışma artık rahat bırak kendini, işte o zaman hakettiğin o özel insanı bulacaksın:)
Siz kendiniz gibi akıllı, mantıklı, zevkli, eğlenceli, kısacası renkli birini arıyorsunuz. Dış görünüş olarak çok güzel veya yakışıklı olmasına gerek yok, eli ayağı düzgün tatlı bişey olsun yeter diyorsunuz.Konuşmayı gezmeyi eğlenceyi seviyorsunuz ve karşınızdakinden de bunu bekliyorsunuz. Sizi etkilemek isteyen kişinin, espirili, tatlı, cana yakın, hayattan zevk almayı bilen birisi olması yeterli ;)
Kuruluş Tarihleri 1996 öncesine kadar uzanmaktadır. İlk albümlerini 1994 yılında çıkardılar. Ama o zamanlar grupta Koray, Burak ve Serkan yoktu, Kargo içlerinde şimdiki Selim’in de bulunduğu solisti bayan olan 5 kişilik bir gruptu. 1996 yılında Selim hariç grubun diğer üyelerinin ayrılmasıyla beraber gruba Serkan, Koray, Burak ve MŞŞ de ekleniyor ve Kargo’nun asıl tarihi işte o zaman başlıyor! MŞŞ’yle beraber Yarına Ne Kaldı, Sevmek Zor, Yalnızlık Mevsimi, Sen Bir Meleksin ve son olarak Efes Dark için bir albüm yayınlayan Kargo 2000 yılında dağılıyor ve MŞŞ’de bu sıralarda gruptan ayrılıyor. 4 yıllık aradan sonra ilk albümlerini Ateş ve Su’yu 2004 yılında yayınlamıştır. Son olarak 2005 yılında cover albüm olan Yıldızların Altında’yı yayınlamıştır. Kargo Türk rock müzik tarihinin öncü gruplarından sayılabilir.Önceleri üstlerine yerleşmiş bir boyband imajları olsada artık bu imajdan sıyrılıp oturmuş bir grup olarak yollarına devam ediyorlar ve uzun yıllar bu piyasa da ayakta kalmayı birbirlerine olan saygılarına bağladıklarını söylüyorlar…
Kendi duyguların , kendi düşüncelerin var. Ama çoğu zaman başkalarının etkisi altında kalıyorsun. Birinin sana söylediği en küçük şey seni inatlaşmaya , kararını değiştirmeye veya doğrularından vazgeçmeye itebiliyor. Aileye değer veriyorsun. Senin için paradan çok huzur önemli. Ama paranın da keyfini sonuna kadar sürebilecek yapıdasın. :D
Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)
Ne yaparsaniz yapin, ilk askinizi unutmaniz mümkün degildir. Yillar sonra dönüp, "ben ona nasil asik olmustum acaba" diye pismanlikla karisik garip bir duygu da yasayabilirsiniz, olsun. O, size ilk aski tattirmis, en önemli yasam tecrübelerinizden birini yasatmistir. Aranizda geçenler aci bile olsa, dönüp minnetle anacaginiz biri hep var olacak. Daha ne olsun?
Romantik ve tatlı birisin. Zaman zaman kırılgan görünebiliyorsun. Ama belki de sen aşık olmayı seviyorsun! Aşkı, elle tutulabilecek bi' hayal olarak görüyorsun. "O"nun bi' şair-prens/prenses olmasını hayal ediyorsun... Peki ya "son derece normal" bi' çocuk seni beğeniyorsa n'olcak ? Önündeki aşkı tepecek misin ?
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Arkadaşların arasında sempatikliğin ve güler yüzlülüğünle tanınıyorsun..Hem yeteneklisin hem de güzel :D Şıksın ama aynı zamanda sportif olmayı da beceriyorsun..Cici kız imajını koruyorsun ama tatillerdede çılgın dövmeleri denemektende kaçınmıyorsun..Doğallığı seçsende hafif bi parlatıcısızda sokağa çıkmıyorsun.iPod'un da Maroon5,Amy Winehouse gibi sanatçılar var..Kısaca sen bi Angel Doll'sun <3