95-100 arası yaşlarda ölüceksin senin için güzel :)
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Sevdiklerini kırmak istemeyen bir yapilari vardir. Kırıcı olmamaya çok dikkat ederler, çok asabi yaradılış da olmalarına rağmen bu böyledir. Bu yüzden hislerine hakim olmayı bilirler.
Cigerimi deliveriyosun be abi
𝐊𝐚𝐲𝐳𝐞𝐫'𝐢 𝐛𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫 𝐢𝐲𝐢 𝐭𝐚𝐧𝐢𝐭𝐚𝐦𝐚𝐳𝐝𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐤 𝐢𝐲𝐢𝐬𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐲𝐥𝐞 𝐝𝐞𝐯𝐚𝐦 𝐞𝐭.
Dostum sen gerçekten de onlardansın muhteşem dostum bir ara sevgilimle seni tanıştırmak isterim bazen gidip geliyor ama korkma kısa süreliğine (babam hala marketten dönmedi sanırım o sütü hiçbir zaman alamadı)
SENİNLE ÖLÜME GELECEK...SENİNLE AĞLAYIP SENİNLE GÜLECEK,SEN NE YERSEN NE İÇERSEN ODA ONU YİYİP İÇECEK CEBİNDEKİ SON KURUŞUNU SENİNLE PAYLAŞABİLECEK Bİ DOSTA SAHİPSİN..DOSTUNU KAYBETME
Sen notch musun yoksa minecarft yaparı mısın!!!
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Biraz içe dönüksün fakat diğer insanlar seni tatlı görüyor seviliyorsun❤️
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
AFERİM COCUMA COK İYİ BİR İŞ BASARDIN BRAVO NEYSE BEN SENİ TUTMAYAM BALDİBACK İZLEMEYE UCMA ISINLAN!!
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
BALDİBACK KEŞKE SENİNLE VİDEO ÇEKSE
BAKLAVA,FISTIK,KEBAP,YUVARLAMA,GAZİANTEPSPOR
Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
İnsancıl, şefkatli ve nazik bir biçimde size her türlü hava koşulunda yanaşıp kendinizi güvende hissedebileceğiniz bir liman sağlar. Yolculuğunuza devam etme konusunda da her zaman onun desteğine güvenebilirsiniz. Küçük ama candan hediyeler onu mutlu edebilir, tüm maaşınızı bir gülümsemesine yatırmak zorunda kalmazsınız. Tam olarak içine kapanık olduğu söylenemez ancak siz deşmedikçe duygularından, bunalımlarından asla söz etmeyecektir ve ne yaparsanız yapın anı kesesinde taşıyacağı üzüntüler, mutlulukları hep aşacaktır doya doya yaşayamaması yüzünden. Yalnız kalmak istediğinde şaşırmamalı ve altında bit yenikleri aramamalısınız, bu onun ruh sağlığı için gereklidir. Kaba sözcükler ve yüksek ses tonlarından nefret eder, dünyasında her şey nazik olmalıdır, aksine tahammül edemez. Onunla güzel bir bağ kurabildikten sonra ilişkinizin uzun soluklu ve oldukça güzel olacağından en ufak şüpheniz olmasın
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
İnternetim olsun ama hızlı olsun diyenlerdensin.Son model iPhone ihtiyaçlarını karşılayacak cinsten.Fakat genel olarak bakıldığında hep arızalanan bir telefon.
Sen zenginlik için yaşıyosun.Sana zengin biri lazım.
Ne göründüğün kadar masum ne de göründüğün kadar cadısın bence sen en mükemmel karaktersin...
Siz resmen kendinizi askiniza adamissiniz. Bir çesit "mutluluk perisi" gibi sadece onun mutlulugunu düsünüyorsunuz. Siz de böyle olmaktan dolayi mutlusunuz. Sevdiginiz kisi gerçekten çok sansli. Umarim o da bunun farkindadir!
Belki farkında değilsiniz ama altıncı hisleriniz çok kuvvetli ve yaşamınızı kolaylaştırıyor. Neden her zaman doğru arkadaşlıklar kurduğunuzu ve hep en kazançlı işleri bulduğunuzu sanıyorsunuz? Bu, kesinlikle şans değil. Rüyalarınıza önem verin, çünkü beyniniz ipuçlarını rüya ile veriyor.
Onu seviyorsunuz, sevginizi de gösteriyorsunuz. Onu sevdiğiniz zaten inkar edilemez. Fakat aşkınızdan bulutların üzerinde uçmuyor, dünyayı toz pembe görmüyorsunuz. İlle de bulut üzerinde uçun demiyoruz zaten, fakat birazcık daha fazla sevgi göstermenizin de yararlı olacağı kanısındayız. Ortalama bir puan
Çok romantik bir insansın, birine aşık olduğun zaman bu gerçek bir aşk olur!
Sen onu tanımıosun yada çok az konuşmuşsunuz ama o seni çok sevio..Bi düşün bakalım kim var?
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
OOO Süperrrr Sen Tr Şarkıları Yalayp Yutmuşun Aynen Devam
Doğa olaylarını kontrol edebilirsin tıpkı benjamin gibi
Sert,hareketli,çevik,hırslı bir yapıya sahipsin.Takım oyunundan çok kendin oynamayı daha çok seviyorsun.Henry senin adamın...
Müthiş kurtarışlarınla ve gol yemediğin maçlarla takımının gidişatını belirleyeceksin.
Lüks arabaların içinde düşünebileceğinizin en iyisi
Sen daha rahat takılıyorsun.Sokaklarda dolaşıp tozmayı seviyorsun.Bunun için E36 tam sana göre..
Senin İçinde Bir Galatasaray Sevgisi Var
Marlon BRANDO.Gelmiş geçmiş en büyük mafya liderisin.Konuşmanızla duruşunuzla tüm insanların hayran olduğu birisin.
İlkbahar, butun agaclarin, canlilarin uyandigi bir mevsimdir. Senenin dort mevsiminin en sevimlilerindendir. Kis mevsimindeki soguklardan cikan insanlar tarafindan, sevgi ile karsilanir. ilkbahar, hayatin bir silkinisi ve uyanisidir.ilkbaharda soguk bir mevsimden, ilik bir hava icerisine girilmektedir. Bu esnada gecislere cok dikkat etmeli, kis giyeceklerini hemen cikarip atmamali, yavas yavas vucut isisini degistirmeyecek sekilde elbiseler giyilmelidir.
Her duruma ve koşula uyabilmek gibi bir yeteneğin var. Kendi ayakların üzerinde durmakta çok başarılısın, bu yüzden kolay kolay üzülmüyorsun. İster sımnıfta, ister plajda, ister partide, ister sınavda, sen kendini evdeymiş gibi rahat hissediyorsun.
Her zaman her yerde gözlerin onu arıyor.Ondan gelecek haber senin için herşeyden önemli.Onu göremediğin zamanlarda bile onu merak edip,kıskanıyorsun.O olmadan sana hiçbir şey zevk vermiyor.Ona çok hem de çok aşıksın ... Sana Onunla Mutluluklar...
Karşılıklı savaşmayı seven bir oyuncusun oyunlara para yatırmayı sevmiyosun daha cok arkadas ortamında oynamayı seviyorsun.
Hedefleriniz çok uzun vadede gerçeklesebilecek. Bunun bilincinde olmak size ve islerinize istikrar kazandiracaktir. Bu süreç kendinize olan güveninizi de artiracaktir. Parasal olarak da rahatlayacaginiz bir dönemdesiniz.
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Aşırı derecede yetenekli,yaratıcı ve sempatiksin.
Lüks bir ortamda yudum yudum en sert içecek ... Viski ... Elit kesimin sıkı içicilerindensin. Yarım bardak viski + iki parça buz için adam bile öldürürsün (:
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Sizin belki de şimdiden maddi konuda bir başarı hikayeniz var. Yaşama bakışınız fırsatları görmeye ve değerlendirmeye çok uygun. Zenginlik sizin için kapıda diyebiliriz. Öyle olursa bizi de görürsünüz artık...
Ela göz,kumral,erkek
Utangac ve sevimlisiniz. tanimadiginiz insanlarla konuşmayi sevmez ama arkadaşarinizla herşeyi paylaşabilirsiniz. arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz. sevilen birisiniz.
A)1 ile 10 arası. b)10 ile 20 arası. c)20 ile 100000 arası
Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
Zamanı gelmiş plaj plaj gezmişsin, zamanı gelmiş kendini cayır cayır bronzlaştırmışsın, okulu kırıp plaja gittiğin de az değil hani!
Sen bu kişiye takmış durumdasın yani bırak takma sana başkası yok mu sanki =}
Sizi seven kişinin baş harfi F çevrenizde ki F'lere dikkat edin.
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Hic dert edip tasalanmaniza gerek yok.Nerden baksaniz koca bir altmisyıl var.Tahminlerimiz de yanilmadik sizin doya doya mutlu yasayacaginiz cok guzel seneleriniz sizi bekliyor bunun tadini olesiye sevdiklerinizle cikarmaya bakin...
Siz sadece dış güzelliğe önem veriyorsunuz !Aşka hiç önem vermiyorsunuz! Kendinize bir sevgili veya hayat arkadaşı değil yatak arkadaşı arıyorsunuz ! Eminiz ki sizin ilişkileriniz 1 ay bile sürmez... Unutmayın, yanınızda gezdirdiğiniz bir aksesuar değil, hayatı boyunca sizinle olmak isteyen bir insan...!!! Sizi etkilemek isteyen kişinin çok güzel biri olması yeter !
Sevgili bulmalısın acilen yoksa yalnız geçen gün sayın artar seni sevenin yanında olmalısın...
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Yeşil Gözlüler: Sevdiklerini kırmayan bir yapıya sahip olan yeşil gözlüler, çok sinirli olmalarına karşın, bastırabilmeyi başaran ve kırıcı olmamaya özen gösteren kişiler. Duygularını, kontrol altına almayı başarabiliyorlar...
Muhtemel bir 90'ların başı ya da ortasında doğmuş birisin, Hayatında çokça yer tutan şeylerin başında televizyon ve bilgisayar geliyor. Diziler hayatının önemli bir bölümünde hatıra olarak yer edinmiş. İkinci Bahar, Ayrılsak da beraberiz, Berivan, Dadı, tatlı hayat, zerda, 7 numara bunların hepsi muhtemelen senin çocukluğunun büyük bölümünü oluşturuyorlar. Ve malesefki çocukluğun 80 ve 90'ların çocukları gibi güzel olmadı. Bilgisayar ve sanal dünya arasında yok olup gitti.
Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
Çok ama çok utangaçsın.Belki bazı duyguların seni etkiliyor olabilir.Ama buınların üstesinden gelmen gerek ve bunu başaracaksın.
En büyük Baldi fanı!! izlemeye devam et!
Sen Baldiback izliyorsun! İzlemeye devam et.