Rap müziği seviyorsun.Şaşırtıcı derecede güçlüsün.Öyle ki lakabın Dünyanın En Güçlü Adamı (World Strongest Man).Bitirici hareketin world's strongest slam.Yani sen Mark Henry'sin.
WWE nin 2.ci kısa güreşçisisin ama boyuna göre çok çevik ve çok iyi dövüşüyorsun meksikalısın ve 619 hareketini yapmayı seviyorsun ayrıca maske ile bir pantolon giyiyorsun!Bide WWE DE smackdowda dövüşüyorsun.
Sizi sEviyOr aMa ayNı zaManda şüphECi yakLaşıyOr. Her zaMaN akLında "O da bEni beniM Onu sEvdiğiM kadaR sEviyOr Mu aCaba?" sOrusu vaR. ÜsteLik bu sOruya kEsin biR yanıt da buLaMıyOr. Bu kadaR şüphEci oLMası aşkınıza zaRaR vErir.
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...