Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Çok tatlı ve nazik olduğundan herkes seni küçümsüyor. Fakat fırsatçı erkekler sana aşık olduğu için seni delirtiyorlar sakın onlara gıcık olma. Ama kendini korumayı bilmelisin!🤭🤭
Seni sevdiklerini anlamalısın
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
Doğruya doğru, siz de hayli neşeli birisiniz. Sıkıntıya fazla gelemeyen, eğlenmeyi seven… Haliyle monoton bir yaşamı olan, hele kendini hiçe sayan biriyle yaşayamazsınız. Size hayattan her an zevk almayı bilen, olumlu, güler yüzlü bir eş lazım. Bununla birlikte sevgi dolu ve sıcakkanlı da olsun. Böyle birinin arada bir tembellik, yeri geldiğinde bencillik yapmasına göz yumabilirsiniz. Keyfi tembelliğe çevirme oranı arttığında hafiften bir ayar yaparsınız, olur biter... Size ve eşinize bol keyifli bir evlilik hayatı dileriz...
Nasıl yapıyorsun bilmem ama kafanı yaşamak isteyen insanların sayısı emin ol çok. Kaybetme bu kafayı yaşamaya devam.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!
Psikolojik destek verecek profesyonel bir meslek sahibi olabilirsiniz.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Ela göz,kumral,erkek
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Artık şu toz pembe gözlükleri çıkar... hayatta cadılıkta lazım :)
Yesilcamin vazgecilmez genelev patronicesi, kotu kadin…turk sinema tarihinin en vamp kadini.Sigara icisiyle, sari saclariyla ,kahkasiyla efsane olmus kotu kadin...
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Güzel,çekici ve alımlı.. ama herşeyden önemlisi fedakar. sevdikleri için aşkından,hayatndan vazgeçebilir.. gururludur ve gururu herşeyin üstünde gelir.. ve gerçek aşkı için yıllarca beklemesi gereksede bekler!!
Yalniz, çekingen, migdesine düskün, sakin, dert ortagi arayan bir insansin
İlkbahar, butun agaclarin, canlilarin uyandigi bir mevsimdir. Senenin dort mevsiminin en sevimlilerindendir. Kis mevsimindeki soguklardan cikan insanlar tarafindan, sevgi ile karsilanir. ilkbahar, hayatin bir silkinisi ve uyanisidir.ilkbaharda soguk bir mevsimden, ilik bir hava icerisine girilmektedir. Bu esnada gecislere cok dikkat etmeli, kis giyeceklerini hemen cikarip atmamali, yavas yavas vucut isisini degistirmeyecek sekilde elbiseler giyilmelidir.
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Ohh!!! ne sesli bir ev.Dikkatli olun ilerde kızlar büyüdükçe masraflar oldukça fazla olabilir..
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Üzülmeni istemem ama verdiğin cevaplara göre seni sevmior.boşver en iisi sen onu unutmaya çalış...
Kendinden emin, kararlı bir yazardı o. Her zaman defter ve kalemini yanında taşır, ağacın gölgesine oturup aklına geleni kağıda dökerdi...
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun