Kahramanların da her zaman yanlarında olucak birine ihtiyaçları var di mi
Çok çirkin sayılmazsın ama fevkalade de değilsin güzelim/yakışıklıyım havalarına kapılma hemen:)Ama istersen olabilirsinde istemek başarmanın yarısıdır;)Senin diğerlerinden neyin eksikki sadece varolanı ortaya çıkaracaksın...
Herşeyi olumlu istiyorsun geleceğini kendin belirliyorsun filmdeki gibi hep eğlenceli ol tamammı?
Alice Cullen: İnsanken bu önsezilere sahip olan ve bu yüzden akıl hastanesine kapatılan Alice, bu seziler sayesinde geleceği görebiliyor. Ancak sadece sonuçları görebiliyor, neden o kararın verildiğini ve verileceğini değil.
Gururlu karaarlı cesur ve kuvvetlisin.SEn yağmur perisisin.Son derece enerjiksin.Spor yapamyı seviyorsun
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Maalesef tatlım yeteri güzellikte değilsin ama kendini ve daha çok güzelleşmek için çaba gösterirsen Umarım sen de güzel biri olabilirsin
Bi insan hem bu kadar zeki hemde bu kadar tatlı mı olur
Tatlım sen hem mutlusun hem Mutsuzsun hayatındaki insanları hem mutlu ediyorsun ama kendin bazen mutsuz oluyorsun ama mutlu olmayı gerçekten çok hak ediyorsun
HaDi ßaqaLm SimdiLiq CekiciSin ßidaha qeLdiqiNdé itiCi ßuLurum Seni Haßerin oLsun Hady NaShhh ;D
Siz Emmet Cullen ile uyumlusunuz ve olaylarda hep kaba kuvvet kullanıyorsunuz...
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
Sen tam bir aşk insanısın....Titanic de kusursuz oynayabilrsin tam senin filmin
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Siz gönülsüz bir kölesiniz. Ama bunun suçlusu sizsiniz. Bunda iki faktör rol oynuyor: Birincisi, o kadar hayat tembelisiniz ki... Herhangi bir konuda itiraz etmeye bile mecaliniz yok. İkincisi ise daha da önemli: Hayır diyemiyorsunuz. Sonuçta hiç istemediğiniz şeyleri yaparken buluyorsunuz kendinizi.
Evleneceğiniz kişinin ismi A harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.