Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
Kesinlikle karşındakinden şüphe etme çünkü seni ailesi, arkadaşarı ve diğer tüm sevdiklerinden çok daha fazla seviyor ve çok şanslısın ;)
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Su duygusal karakteri olan gerketiğinde olaylara insanlara... başka açılardan bakabilen kişilerin özelliğidir.Su bir sorun karşısında enerjisini harcamak yerine o soruna göre şekil alır işte sende bunu yapabiliyorsun. (su hayatın kaynağı başlangıcı merhametli ve yaratıcıdır)
Yabancı dil öğrenmeyi seviyor olmalısın ve de büyüdüğünde yabancı ülkelere gitmak istiyorsun...
Sen azizesin iyi kalpli fedakar yardımsever
Siz düzenli olarak öss ye çalışan,çevresinde örnek alına kişilerdensiniz,sizin için öss basit bir sınavdan ibaret, bu tempoyu koruduğunuz takdirde hayal ettiğiniz üniversiteye kesinlikle yerleşiceksin ;)
Sen onu sevmiyosun ama o seni çookk sevio!Belki kavqa edip küsmüş olabilirsiniz ama o pişman olmuş.
Sende o kadar Selena Gomez gibi güzel değilsin ama Bülent Ersoy gibi de çirkin değilsin.Sen azıcık güzelsin!
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
HAYATI GEREKTİĞİNDEN FAZLA CİDDİYE ALIYOR BAZEN DE KENDİNİ GEREKSİZ YERE ÜZÜYORSUN.AMA ŞUNU DA UNUTMA AĞLAMA DEĞMEZ HAYAT BU GÖZ YAŞLARINA :D
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Arkadaşların sana bayılıyor. Çok güzel olduğunu söylüyorlar ve hayalin oyuncu olup jiyeonla tanışmak.
Adı gibi bembeyaz gül gibisin. Aşk Rosé.
Tam bir zoktay fanısın.
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Evleneceğiniz kişinin ismi T harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Sende RORA gibi enerjik ve dişadönüksün istediğini elde etmek için elinden geleni ardına koymazsın insanlar seni seviyor çünkü olduğun gibisin
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸