Yunan adalarına bayılırsın,hep bir gün mutlaka gidecegim dersin yada coktan gittin ama hala bir parcan orada kalmısa benzıyor,mitolojiye oldum olası hayrandın hera,zeus, herkül isimleri bile sende ihtisam uyandırıyor,yunan ezgileri duydugun an icinde sıcacık birseyler kıpardanıyor, bodrumu neden bu kadar seviyorsun sence? eski ülkene benziyor olabilirmi?sirtakiyi hep ögrenmek istiyorsun fakat bir türlü fırsat olmadı ama uzulme sen zaten bir zamanlar sirtaki biliyordun...
Harikasın:)Azra Akına benzeyebilirsin.
Silahın Taramalı Eşini ve Çocuğunu Öldüreceksin
Yaşamdan soğumuşsun seni sevenlerin yanına git konuş ve eğlen .
Sen çok iyi bir dostsun.Kimi zaman arkadaşlarınla sorun olduğunda bile umursamıyorsun.Olur böyle kavgalar diyorsun sen tam ideal bir dostsun.
Onun gibi dans etmeyi seviyorsun kesin dansçı olmalısın 💃🕺💃🕺💃
Zoktay mavi sever en sevdiği şarkı rampapapam dir
Hayatında hiçbir denge yok.her hareketin anlık ve plansız..uç bir karaktersin..
Hangi ortamda olursanız olun siz kendi kendinize bir melankoli yaratmayı başarıyorsunuz. Siz bu buğulu dünyadan adeta keyif alıyorsunuz ama bunu gerçekten bilinçli yapıyorsunuz. Aslında insanlar tarafından aranılan, bir çok ortamda bulunması istenilen birisiniz, çünkü bir çok insan sizin içinizdeki ‘iyi’ ve ‘temiz’ kişiliği görüp sizinle olmaktan dolayı kendilerini huzurlu hissediyor ama siz yine de bir şekilde sosyal ortamlara girerken kendinize dünyayı dar edecek kadar sıkıntı yaşatıyorsunuz. Yakın arkadaş çevrenizle ne kadar rahatsanız yeni kişilerle bir o kadar huzursuzsunuz. Bu tür kalabalık ortamlarda içinizden bir ses “kaç git uzaklaş burdan evinde yalnız ve huzurlu otur, burada ne işin var” diyor. Ama siz bu iç sese kulak vermeyin.
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Sende pharita gibisin sessiz sakinsin ama iş ciddileşince farklı birisi olursun vokal konusunda yeteneklisin güzelsin ve tatlısın ayrıca fotojeniksin
Sen manifestin zamansızdık şarkısı gibisin acelecisin ama işine her zaman tam yaparsın,dakik olduğun söylenemez,sen cesur ve umursamazsın, kötü şeylerin seni üzmesine izin verme
Siyah Gözlüler: Olaylar karşısında çabuk heyecanlanan siyah gözlü insanlar duygusal yapılarıyla bu olumsuzluğu her zaman yaşıyorlar. Hem sevgisi hem de kindarlığı çok fazla olan siyah gözlüler, hassas bir kalbe sahipler...
Kötülüklerden kaçınıyosun herkese yardım etmek için doğmuşsun
Sen sert görünümlü olmaya çalışan yumuşak bir insansın :D
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Kurtadamın tanımı sensin sana masal dünyasının kapıları açılmış...
Çok heybetli bir o kadarda kendinden yeteneklilere itaatkarsın
Sen,2NE1 üyeleri gibi güzel,havalı ve şaşırtıcı birisin.
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
Çok cesuraun. Auran da çok yüksektir. Tüm gözler üstündedir.
Sen aslında Mingi olabilirsin. Komedyen gibisin ve lider olmayı pek sevmezsin
Grubun pozitifi,eğlencelisi ve birazda agresifisin. gruptakiler için herşeyi yapabilirsin bi nevi grubun annesi/babası gibisin.
Sen Liz´sin. Grupta hep komiklikler yapan ve onlara enerji ve mutluluk veren kişisin, Nefret alman için sebep YOK, Eminim seni çok seviyorlardır
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Sende Jeongyeong gibisin o senin ruh eşin
Bir korkunuz var. Fakat bu korkunuz gerçekleşmeyecek. Yakın çevrenizden birinin hastalık haberini alabilirsiniz. Buna hazırlıklı olun. Çevrenizde sizin tarafınızdan farkedilmeyi bekleyen biri var. İsminde "N" harfi olan birisi. Eğer cevabınız olumlu olursa bu sizin için çok daha iyi olacak. İrili ufaklı paralar alıyorsunuz.
Benim güzellik algısına benim güzellik anlayışıma üzgünüm ama uymuyorsun ama normalde güzelsindir 🌈
Su duygusal karakteri olan gerketiğinde olaylara insanlara... başka açılardan bakabilen kişilerin özelliğidir.Su bir sorun karşısında enerjisini harcamak yerine o soruna göre şekil alır işte sende bunu yapabiliyorsun. (su hayatın kaynağı başlangıcı merhametli ve yaratıcıdır)
Geleceği görebilir,olacak olayları öğrenebilirsin tıpkı alice gibi
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Sevinç:Evet, Heyecan:Biraz, Psikologluk:KESİNLİKLE!
Kahvaltı: Sucuklu omlet (30 gram sucuk, 1 adet yumurta) 1 dilim kepekli ekmek Domates Salatalık Öğle: 1 adet lahmacun 1-2 porsiyon yağsız salata 1 su bardağı ayran Saat: 16.00 150 gram meyve Akşam 200 gram karışık yağsız ızgara 2 çorba kaşığı pilav 1 porsiyon salata Gece 150 gram meyve
Off off off, o my god , o my god, o my god siz serserisiniz kopuktan beter futbol oynar sınıfı yönetir İspik 2000c yi döver her duvarda yazı her sokakta kavgamız vardır hesabı dolaşırsınız vay vay vayy ...
Sen sade ve düz bir insansın. Üşengeç birisin. Geleceğini düz düşünüyorsun.
Sen tıpkı Se-mi gibisin.Se-mi gibi arada ters cevapların var.Herkese pek güvenmiyorsun.
Sen Jun-Hee gibi biraz neşelisin sayılı kişilere güveniyorsun.Biraz soğuk tavırların var.
Ya Sen okuLa okuL için geLmioSnki xD akLn bşKa yerLerde senn..canım sıkLdı okLa gdiim ben..dyenLerdensn..okLdaki öğretmenLrn adını bLe bLdqn şüpheLi..asLnda okLda kendine bi yer edinmişSsn xD ama bunun farknda değLsn..sen en iyi bu araLar uğra bi okuLa.. xD
ÖNCE CEKETİNİ DÜZ GİY ONDAN SONRA DELİMİ AKILLIMI OLDUĞUNA KARAR VERELİM.
Gerçek aşk sana çok yakın,seni sevende saklıdır,sevdiğin çocuk senin gibi biri sana yakışan güzel bir çocuk olucak...
Tatlisin yerım senı kendı kafanda takılırsın denılenlerı de umursamazsin yakınlarına nefret edermıs gıbı davransan da onları cok seversın
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Hayatta zorlukları yenme için hep kişisel çaba harcadınız.Çevrenizden hiç bir yardım görmediniz.Bu evrede parasal doyum ve iş yaşamanızdaki rakiplerinizi alt edeceksiniz.Eş seçimi yapabilirsiniz.
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Hava insani icin iletisim cok onemlidir, ayrica bu gruba dahil olan pek cok kisi vokal ya da edebi becerilere sahiptir. Hava eline sahip kisilerin lisana karşı kabiliyeti vardır ve genellikle medyada calisirlar. Yazarlik, gazetecilik, ceviri ve yayincilik Hava ellerinin agirlikli olarak yer aldigi meslek gruplaridir. Hava eli insani her cesit makina parcasi ve teknolojik oyuncakla oynamaktan keyif alir. Bu kisiler genellikle en son teknolojiden haberdar olan bilgisayar kurdu kimselerdir.
Tarzını yansıtan ve rahat his edeceğin Bu gruba uyabilirsin !
Herşeyden önce sen önemlisin biraz fazla egon var fakat bunun için sebeplerin var ve oldukça cesursun
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Parasal açidan sikintili ve zor günler geçireceksiniz. Size verilen tavsiyeleri önemsememeyi ve tutarsiz davranislarinizi ne yazik ki pahali ödeyeceksiniz. Artik hayatinizi bir plan ve programa oturtmalisiniz. Zor günlerin hakkindan ancak böyle gelebilirsiniz.
Sen gerçekten romantiksin, Aşkların da hep gerçek aşklar.. Ama tek taraflı aşklar.....
Sen nasıl bir insansın obur dunya ile bu dunya arasında gidip geliyosun toparlan!!!!!!!!!!!!!!!!
Hedefe nasıl ve ne yöntemlerle ulaşacağınızı planlayabiliyorsunuz. İyi bir " halkla ilişkiler müdürü" olursunuz
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)
SEN GELECEKTE MESLEĞİNE DEĞER VEREN ONURLU BİR MÜHENDİS OLACAKSIN
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Bazı eksiklerin var ama daha çok çalışarak bunları düzeltebilirsin
Heveslisin ve bilgi düzeyin tıpla ilgili olduğunu gösteriyor yolun açık olsun
Senden herkes korkuyor.Diğerlerinden farklısın bu seni özel yapar.
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Sen tam olarak koreyide seviyosun ama tam olarak değil
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Evet, biliyorum Biliyorum,ama çok az Hayır, bilmiyorum
Sen peçete yiyen birisin! Yanlışmı? Ozaman kağıt yiyorsun. Sen her türlü yemeği yiyorsun. Plastik şişe olsa bile yersin! Artık yemeyi bırak annen sana yemek yapmaktan bıktı,hemde zayıflarsın😻😻
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
Sizi seven kişinin baş harfi I-İ çevrenizde ki I-İ'lere dikkat edin.