Sen varya xD tam benLiksn xD ne fazla takısıosn nede sallıosn okulu..dersslerlede aran ii gbi gbi..sPrsn bnCe..böLe devam etmeLsn..okLda da seni Tanımayan yok gaLiba..parmakla gösTerilenLerdenSin sen ;)
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Kendisi bana göre en çok yetenekli olan üyelerden her şeyde çok iyi bir üye kendisi aynı zamanda çok komik biri
Malesef ki yapılan teste uyumuyorsun ama üzülmene gerek yok sen buna inanama sen yinede çok güzelsinn
İyi kalpli,havalı ve Resim çizmeyi seven birisin.Sevdiğin insanlara samimi davranırsın.Gerçek bir Hyunjin
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Evleneceğiniz kişinin ismi E harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Evet, biliyorum Biliyorum,ama çok az Hayır, bilmiyorum
Sen oldukça iyi bir dinleyicisin.Hyunjin gibi duygularını dışa vurmayan biri için ideal bir eş adayı