Sapık kelimesi size az gelir. Siz manyak kategorisine giriyorsunuz. Hatta manyağın önde gideni desek yeridir. Mahkeme kararı ile size on metreden fazla yaklaşmak yasaklanmalıdır.Hatta hadım edilmeniz caizdir.
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Yeter Artık ! Ağlama Sulugöz Seni. Gözünde Göz Yaşı Kalmadı Be ...
TEBRIKLER KPOP FANISINIZ:))(ben stay'imde o ayri mesele)
Sen bir peri kızı kadar masum ve safsın . Olaylara pozitif açıdan bakmayı seven ve sürekli gülümsemek isteyen o kişi sensin
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Cekici ve populersiniz.. kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. kendinden emin tavirlarinizla grup icinde liderlige yakişiyorsunuz
Seviyorsunuz ama mantıgınızla yureginiz arasında gidip geliyorsunuz yureginize kulak verip daha cok emek harcamalısınız ..sevdiginiz insana guvenmeniz gerekiyor...eger beraber el ele verirseniz butun sorunların ustesinden geleceksinizdir..insan yasanılan hayatta tek basına birsey basaramaz iyisiyle kotusuyle bu ilişki bu sevgi sizin bunu sonuna kadar yasamaya bakın..
Sen Pinkie Pie’sın! Eğlenceli, insanları güldürmeyi seven, insanları mutlu eden, arkadaşlarını her şeyden çok önem veren, tatlı yapmayı ve yemeyi seven, canlı renkleri seven birisin.
En cesur ve güçlü 0 Kan grubu Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve tanrı vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.
Sen harikasın böyle devam et doğa dostusun aynı zamandada seviliyorsun .
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Sezgisel güçleri yüksektir, oldukça hassas bir kalbe sahip insanlardir. Gururlarına olabildiğince çok düşkün kişilerdir, gururları kırıldığı zaman asla ve asla afları yoktur. Aslında çok daha yumuşak başlı, daha anlayışlı olmaları gerekmektedir.
Senenin en soguk mevsimidir. Gunlerin en kisa oldugu gunde baslar, gun ve gecenin esit olmasina kadar devam eder. Kuzey yarim kurede 22 Aralik ve 21 Mart arasidir. Guney yarim kurede ise bu 22 Haziran ile 23 Eylul arasidir. Tropik ve kutup bolgeleri haric kıs, onceki mevsim olan sonbahardan ve sonraki mevsim ilkbahardan oldukca farklidir. Sicakliklar dusuktur.
Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Kopya ceker
Kendini beğenmiş ve makyaja,süse düşkünsün.Her zaman dikkat çekmek istiyorsun k bunu hak ediyorsun.Ama yaptığın makyaj yüzüne zarar verebilir ve bunu bildiğin halde inadına yapıyorsun.Önemli olan makyajlı değil makyajsız güzel olmak.Sen her türlü güzelsin ama bunu bilmiyorsun.
Alınma ama bayağı sağın solun belli olmuyor. kafana göre takılıyorsun.hayat sana güzel!
Sen orta sıtandartlardasın belki iyi belki kötüsün.
En çok Stan (Siten)'e benziyorsun. Para senin için en önemli şeylerden birisi... Hatta o kadar para düşkünüsün ki para için insanları kandırmayı göze alabilirsin... Aslında herkes kalpsiz bir canavar olarak görse de sen sevdiği şeyler ve sevdiği kişiler için herşeyi göze alabilen sadık ve cesur birisin. Sıradan biri gibi gözüksen de fazlasıyla gizemlisin...
Tam bir anne gibisin yönetici ve koruyucu vokal olarak mükemmel bir sesin var iyi kalpli ve etrafındaki insanları kırmamak için çok çabalayan.
Tebrikler! Sen tam bir lalalala'sın! Sürekli gülen, ortamdaki en enerjik kişi. Yüksek sesla kahkaha atan, çocuksu bir ruha sahip, hiçbir şeyi umursamayan.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗