Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Siz lider olmak icin dogmuşsunuz. sozunu dinleten, dedigini yaptiran birisiniz. kararli tavirlariniz cevrenizdekileri etkiliyor. insanlarin arkadaş olmak isteyebilicegi birisiniz.
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Melek Gibi bİr insansın MasaLLahhh nazar Değmesin İnaşllahh :D Hep Böyle KaL Emiii D:
Çok kararsız bir kişiliğe sahipsin bu karasızlığın kötü sonuçlar doğuruyor
Sonbahar 23 Eylulde baslayarak 21 Aralıga kadar devam eden, yazla kıs arasında bir gecis mevsimidir.Sonbahar, kis ayinin habercisidir. Bu mevsimde havalar yavas yavas soguyarak, kisa hazirlik yapilmasi icin insanları uyarir.
Öğrenim hayatının sonunda İstanbul'da çalışacaksın...
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Sigara icisi ile doneminde ciddi anlamda efsane olmus, sokaklardaki insanlari sigara konusunda kendine ozendirmeyi basarmistir..bir biyik sitiline adini vermistir..
“Ben diktatör olsaydım sen bana bunu soramazdın. Bir takım inkılap zaruretiyle bir takım yenilikleri kabul ettirmeye çalışan adam diktatör değildir! Diktatör, hoşgörüsü olmayan adamdır. Karşısında her fikir söylenemeyen adamdır. Diktatör, kendi düşüncelerine aykırı fikir söyleyenlere kin güden adamdır. Bunun haricinde diktatörlük, tehlike, inkılap, fevkalade zamanlarda lâzım bir demokrasi müessesesidir. Demokrasi tarihinde böyle muvakkat böyle muvakkat diktatörlüklere rastlanır. Benim, on beş senedir, bazı fikirleri bu memleket hayrına kabul ettirmek için sarf ettiğim gayretlerde hiç bir şahsi endişe yoktur. Benim, belki demokrasinin anladığı manada diktatörlüğe benzer hareketlerim görülmüştür. Fakat, Tiran asla olmadım.” Yani ulu önder Atatürkü diktatör olarak düşünenler olabilir fakat o milletinin iyiliğinden başka birşey düşünmeyen bir insandı.Bir diktatör değildi. Sonuç=Sen bir diktatör değilsin ama bir nebze de olsa Atatürk gibi düşündüğün için büyük gurur duyabilirsin.
Sen varya xD tam benLiksn xD ne fazla takısıosn nede sallıosn okulu..dersslerlede aran ii gbi gbi..sPrsn bnCe..böLe devam etmeLsn..okLda da seni Tanımayan yok gaLiba..parmakla gösTerilenLerdenSin sen ;)
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Şirinlerin hası.Hepsinin babası.yönetici ruhu ile onları biraraya getiren yegane kişilik
Hayatınızdaki insan tüm verileriyle sizin için doğru kişi tanımına uygun. Siz onunla birlikteyken ne kadar huzurlu ve mutluysanız, o da aynı oranda sizinle olmaktan dolayı bir o kadar mutlu. Herşeyden önce siz bir aradayken adeta etrafa güzel bir enerji yayıyorsunuz. İlişkinizi çıkmazlara sürükleyecek tepkilerden kaçınıyorsunuz ve yarattığınız bu huzur ortamında birbirinizin hayatlarına artı değer katıyorsunuz. Hem sizin hem sevgiliniz açısından birbirinize olan tavrınız ne kadar önemliyse diğer insanlarla olan ilişkileiniz de bir o kadar önemli. Kısacası doğru bir ilişki kurmak için doğru ve iyi insanlar olunması gerektiğinin farkındasınız. Kısacası doğru insanı bulduğunuzu söyleyebiliriz.
Sevgi önce *ben* yerine *sen* diyebiLmek; kendinden önce onu, onun mutLuLugunu dü$ünebiLmektir. Onun yaninda huzur buLmak, güven duymak; her ne oLursa oLsun yaninda oLacagini, seni sevegegini biLerek `kendin´ oLmaktir. Sevgi a$k gibi geLip gecici degiL kaLicidir.. Senin hisettiginde SevGi.!
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Faşist Lider..Almanya'nın führeri,yahudilerin düşmanı.. Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
Yasaları doğru yorumlayabilen ve insanların adalete kavuşmasını sağlayacak birisi olabilirsiniz.
En paylaşımcı A Kan grubu A'ların daha gerilimli bir yapıya sahip olmalarının bir nedenidir. Sıkıntılarını içlerine atarlar. Fakat patladıklarında da dikkatli olmalısınız. O gruplarının çok başarılı olduğu gerilimli ve sıkışık liderlik pozisyonlarına A'lar pek uygun değildir. Bu onların lider olamayacakları anlamına gelmiyor. Ama içgüdüsel olarak, çıkar gözeten liderliği istemezler.
Gerektiginde Doğruyuda Yanlışıda Savunanlardansın. DURMAK YOK YOLA DEVAM
Lionel Andrés Messi, (d. 24 Haziran 1987 Rosario, Arjantin) La Liga takımı Barcelona ve Arjantin Milli Futbol Takımı’nda forma giyen futbolcudur. 1,69 m boyunda 67 kg ağırlığındaki futbolcu oyun stili,sol ayağı ve özellikleri ile Maradona’ya benzetilmektedir. Maradona da kendisi için, ”veliahtı" olduğunu belirtmiştir.
Gercekten cok etkili bir yakin mesafe silahidir (: Eskilerden sasmam ancak kodum mu da oturturum diyenlere birebir! Guc gerektirir ve nisan almasi da zordur ancak kullanmasi kolaydir. Bakip geciriyorsun iste =D
Kibirli, bencil ve aşırı baskın birisi olarak görülüyorsun. İnsanlar size hayranlık duyup sizin gibi olmak isteyebilirler ama size her zaman güvenmezler ve sizinle çok yakın ilişkide olmaktan kaçınırlar. Ama bu size bir karizma katıyor. Biraz daha alçakgönüllü olmayı deneyebilirsiniz:)
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Classic müzik ve bir kano gezintisi...Sizin için bunun yerini hiçbirşey tutamaz!Tango senin dansın olacak....
Hayatını Siyah Beyaz Olarak Adamıssın Ama Belkide Başka Bir Takımı Tutuyorsun Oda Amca,Dayı Baskısıyla xD
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Ela göz,kumral,erkek
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
ÖNCE CEKETİNİ DÜZ GİY ONDAN SONRA DELİMİ AKILLIMI OLDUĞUNA KARAR VERELİM.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
San Francisco tam da sende biraz varolan hipi ruhuna uygun.Etrafında ki değişik karakterde ki insanlara göre oldukça açıksınız ve yeni şeyler keşfetmeyi seviyorsunuz.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
Sessiz, sakin ve mağrur duruşuyla dikkat çeker. Gerçekçi ve otoriter bir tavrı vardır. Girdiği ortamlarda hal ve tavırlarıyla dikkati çeker. Hırslıdır ve düşlediği bir şeye ulaşmak için elinden geleni yapar. Alışkanlıklarına bağlıdır ve sadakatsizlikten hoşlanmaz.
Sürekli gergin bir tavır içinde olup küçücük bir olayı büyütebilen sürekli baskın karakteri oynayan ve bu yüzden de hayattan zevk alamayan cabuk yorulup cabuk yaslananlardansınız!!!!Kendinizi ifade edemediğiniz kişilere karşı duyduğunuz öfkeleri de çoğu zaman başkalarına aktaransınız!!!Acilen doğru iletişim yollarını bulmaya ve rahat bir kafaya sahip olmaya ihtiyacınız var... bu durumlarda her olayı akısına bırakın !!!!!
Kendine çeki düzen ver bence çevrendekiler rahatsız olyor senden
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Deniz olucak...Huzuru, sadakati ve eğlenceyi aradığınızı söyliyebiliriz.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Sen hep şımarık ve kendini beğenmiş yetiştirildin . Önder ruhlusun ve arkadaşlarına çok bağlısın . Kendi içinde sevgini yaşar ve göstermezsin.
GTA 3'ün başkarakteri, banka soygunu sırasında kız arkadaşı tarafından vurulur ve ölüme terkedilir ama polisler ve hapishaneye götürülken çeteler protesto olarak araca saldırır. Claude bu sırada kaçar ve herşeye baştan başlar. Ayrıca kendisi dilsizdir.
Trevor emekli bir uçak pilotudur aynı zamanda Michael ile eski arkadaşlardır. Michael ile Trevor birlikte banka soygunu yapmışlardır. Ancak Trevor, Micheal gibi tanık koruma programına alınmamıştır ve Trevor bu nedenle Michael'ın kendilerini yüz üstü bıraktığını düşünmektedir. Trevor'ın karakteri ve hareketleri çılgıncadır
Bütün milletlerin kabususun. Senin gazabından birçok insan korkmuştur. Sadece kendi ırkını sever, gerisine önem vermezsin. Kısacası, aşırı milliyetçisin.
Siz aski uyumu ve herseyi ile mukemmel yasayip paylasan nadir insanlardansiniz.Bu uyumunuz sizi bir omur mutlu ve mesut etmek icin yeter de artar bile.Hem siz onu hemde o sizi cok iyi anliyor.Ve aranizda neredeyse sorun olmuyor hicbir konuda.Bunun degerini bilin.Ve bu uyuma sakin golge dusurmeyin...Mutluluklar...
Memur ailenin 1. belkide 2. cocuğusun yarı hızlı yarı yavas bir yasantın var en iyisi fazla hız zararlı devam et xD
Ve evet sende bir pskopatsın ...hemde iyi bi pskopat
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.
Çocuklar yüzünü sevmediği için parçalanan bir tilkisin. Yani Foxy'nin yeni hali.
Çalışkansın zekisin arkadaşlarınla ara genellikle iyidir genellikle taktair vb. belgeler alırsı😘
Mutlusun birazda uykucusundur ama iyi bir kalbin vardır