Kesinlikle bir daha dünyaya gelsen Bts'in üyesi olurdun ! En az onlar kadar yaratıcı ve özgünsün çevremdeki insanlar seni kıskanıyor. Harika bir tarzın var. arkadaş canlısı ve pozitifsin. Sen gerçek bir Army olmak için doğmuşsun!
Duygusal bır yapın var her seyı kafana takabılırsın ama uzulme hıcbır sey senın sonun olmaz hayatı yasamaya bak
Sen Hyunjin gibisin tam bir drama queensin herkese göre çok ciddi duruyorsun ama içten çok sempatiksin
Mükemmel rap yeteneğine sahipsin çoğu kişiye seviyor ve seviliyorsun ama arkaşlık konusunda çabuk karar değiştiriyorsun.
Sen, büyük bir ihtimal ile yanarak öleceksin. Evinde bir yangın alarmı ile yangın söndürücü bulundursan iyi edersin..
Wayyy kore çıktığı için çok ama çok şanslısın sen tam Kore'nin insanlarına uyum sağlıyorsun eğlenceli ve gezmeyi seven birisin
Cok pozitivsin ancak kendine zaman ayırmaya calıs
Sizi seviyormuş gibi gösterir ama içinden size nefret kusuyordu
Bildiğiniz tüm yolları denemişsiniz ve yine başarısız olmuşsunuz. Artık biraz kendinizi nadasa bırakma zamanı gelmiş. Biraz dinlenin göreceksiniz o zaman herşey çok daha iyi olacak. Aklınız her zaman yeni fikirler ile dolu. Ama artık bu sizi yormaya başladı. Çevrenizdekilerle bir kişi hariç bir güven sorunu yaşıyorsunuz. Takım oyununa katılmanızın vakti geldi. İnsanlara biraz müsadece etmelisiniz. O ördüğünüz özel duvarı yıkmasanızda insanlara içeri girmeleri konusunda biraz yardımcı olmalısınız. Yoksa yanlız kalabilirsiniz. Büyük bir harcama yapacaksınız. Dikkat edin.
Gördüğünüz görebileceğiniz en özgürlüğüne düşkün insanla karşı karşıyasınız. Bu konuda en ufak kıskançlık, sitem veya surat asılmasına gelemez. Belki size fazla mülayimce gelebilir ancak onun bu özelliğine saygı göstermeniz ilişkiniz adına yeterli olacaktır. O hayata bambaşka bir pencereden bakacak, etrafındakileri tamamen farklı anlamlandıracaktır ve bu yönünün takdir edilmesine çok büyük ihtiyaç duyar. O yaşamı güzelleştirmeye çalışıyordur çünkü çevresinin erişebileceği mükemmelliği görür ve bir şekilde mevcut durum konusunda kendini sorumlu hisseder. Sizinle konuşmalarında bulunduğu yerden çok daha yükseklerden dünyaya bakmakta, olayları kuş bakışı kavramakta ve sizinle ta oralardan tartışmaktadır. İnanılmaz derecede hoşgörülüdür ancak tahammül edemeyeceği bir olgu vardır; hoşgörüsüzlük. Ayaklarının üstünde durmak ister ve sizden de bunu bekler. Eşit, adil ve ilginç bir ilişkiyse istediğiniz, tam yerindesiniz.
Ela göz,kumral,erkek
Biyoloji tam anlamıyla seni yansıtıyor. Seçeceğin meslekte bu durumu göz ardı etme. ;)
Gelenekcimisin biraz asabi biraz hırcın bi tarzın var gibi ama memleket güzel bosver koy gitsin
Efendi insanları seversiniz siz. Müstakbel eşinizden de düzgün bir yaşam, pratik bir zekâ ve olgun davranışlar bekliyorsunuz. Ne yaparsa yapsın, başarıya ulaşacaklardan müstakbel eşiniz. Sağlam bir kariyer sahibi, kendi ayakları üzerinde duran, sakin ve yetenekli biri. Ayrıca bilgili olduğu kadar da mantıklı da… Böyle birinden maddi ve manevi çok destek görürsünüz. Saygılı ve oturaklı yapısı ile insanlar arasında da dikkat çeken biri olur. Onu, yanınızda gururla taşıyabilirsiniz. Mutluluklar dileriz…
Neşeli,samimi bir karakter.. sevdikleri herşeyin üstünde gelir. sahiplenir ve koruyup kollar.. dış görünüşe pek önem vermez ama aşk konusunda yöneten taraf ve delidolu olan kendisidir .
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Yeşil Ev doğru cevap! Bravo dünyadaki zeki %2 delik kesimdensin.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Aaa.. Sana hiç yakışıyor mu.? İnsanın içinde biraz sevgi olur ama sende ondan eser yok.Sevgi denen duygu sende çoktan ölmüş. Geçmiş olsn..
San Francisco tam da sende biraz varolan hipi ruhuna uygun.Etrafında ki değişik karakterde ki insanlara göre oldukça açıksınız ve yeni şeyler keşfetmeyi seviyorsunuz.
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
Valla yalan söylemeye gerek yok sizin acilen hayatınızda değişiklikler yapıp para kazanmanız ve doğru yatırımlar yapmanız gerekiyor yoksa yine bana hüsran diyeceksiniz:(:(:(
Çok Kötü Sen Hiç Türkçe Şarkı Dinlemezmisin Yada Bilmezmisin
Hiç bitmeyen karanlık olaylar döngüsü kurtlar vadisinin genel olarak konusu iyi adam kötü adamdır. Polat ALEMDAR ve adamları iyi adamlardır ve sürekli kötülerlerle bir savaş içerisindedirler ancak ne kadar çabalarlarsa çabalasınlar bu kötü adamların sonu gelmemektedir...
Sizin beklediginiz ask,aslinda size cok yakın yerde sizi bekliyor sizden habersiz.Arkadaslariniz arasinda ama siz gozlerinizi acip bakmiyorsunuz bile mutlulugu uzaklarda arayarak vakit harciyorsunuz.Biran once durumun farkina varmalisiniz.Yoksa is isten gecmis olacak bizden size tavsiye....
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Akıl yaşın yavaş yavaş büyüyo ama sen daha çocuksun...
Kemençe/tulum çalan, günde minimum 5 vakit çay içen insan kesimindensin. Hamsi buğulamayı günün her vakti mideye cumburlop edebilecek kadar da cesursun!
Beyin yaşı skorunuz yüksek. Yani olduğunuzdan daha yaşlı hissediyorsunuz. Bunun yanı sıra - belki de bilinçsiz bir şekilde - kendinizi dışarıya yaşlı, hatta yaşlının da ötesinde bir insan olarak yansıtma eğilimindesiniz. Herhangi bir hastalığınız olmadığını varsayarak, bu davranış biçiminiz, sürekli yaşınızla ilgili yakınmak gibi olumsuz alışkanlıklarınızla ilgili olabilir. Bunları keşfedip ortadan kaldırmaya çalışın.
En paylaşımcı A Kan grubu A'ların daha gerilimli bir yapıya sahip olmalarının bir nedenidir. Sıkıntılarını içlerine atarlar. Fakat patladıklarında da dikkatli olmalısınız. O gruplarının çok başarılı olduğu gerilimli ve sıkışık liderlik pozisyonlarına A'lar pek uygun değildir. Bu onların lider olamayacakları anlamına gelmiyor. Ama içgüdüsel olarak, çıkar gözeten liderliği istemezler.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Nedense hep içine kapanıksın.Sürekli etrafındakilerden bişeyler bekliyorsun ama birazda sen çaba göstersen herşey çok güzel olacak.Tamam hayatında yolunda gitmeyen bişeyler var ama bu seni yıldırmasın ne olursa sen bunların üstesinden gelecek bir insansın...
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Iliskilerde daha baskin ve korumaci olan sin sevdigine zarar gelirse acimasiz herkese karsi kotu olsanda sevgiline karsi naif sin
Grubun Maknae'si ile evlenmelisin! Çocuk ruhlu olman ve etrafa neşe,sevgi saçman insanları mutlu ediyor. Duygusallıüınız size ayrı bir tatlılık katıyor ve bu sizi seven insanlar için iyi bir şey. Maknae olsa(nız) bile olgun bir görünüşünüz var...
Tam bir lidersin! Sahiplenici bir kişiliğin var. Sert gözüken ama sevdiklerine yumuşak birisin, bir de yaşlı :D
Umarım test güzel geçmiştir. Lee Know gibi biriyle uyuşmak güzel olmalı. Çoğu zaman kendinden emin ve cesursun. Arkadaş ortamın mükemmelll. Yemek yemeyi seviyor olmalısın. Bazen çok tatlı bazen çok sertsin. Tembel biri olabilirsin ama çoğu alanda başarılısın. Kendine iyi bak <3
Sen en iyi staysin gerçekten skzyi çok ama çok iyi tanıyorsun adeta skz üyesi gibisin
OMG!!! Tam da ideal tipini nasıl tutturdun? Bu kadar şanslı insan görmedim yemin edebilirim. Seni çok sevecek !
İşte en iyi dans eden üyemiz kendisi Rap’da ve vokalde de çok iyi ama vokali gerçekten çok iyi
Sen dışardan çok somurtkan,duygusuz gibi gözüken ama seni sevenlere karşı içinden bir melek çıkn insansın
Dışardan soğuk görünsen de sevdiğin insanlara karşı gayet samimi ve komiksin,Gerçek bir Lee Minho
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Evet, biliyorum Biliyorum,ama çok az Hayır, bilmiyorum
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Evleneceğiniz kişinin ismi İ harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Hey dostum sen ne öss sinden bahsediyosun, oda ne demek,sen boşver hayatını yaşa bugun hangi bardayız :D,zaten sana ne söylesek, kulağının birinden girer diğerinden çıkar, dimi dostuım :P
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Bazı eksiklerin var ama daha çok çalışarak bunları düzeltebilirsin
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄