İçinde çocukluktan beri gelen "Bakkal Amca" sevgisini sadece çocukluk olarak görenlerdensin işin aslı böyle değil.Bakkal olmak senin dünyada yapabileceğin en iyi iş.Veresiye defteri tutmak, toptancılarla pazarlık yapmak, pirincin içine çakıl taşları atmak gibi senin içinde olupta, farkına varmadığın bir meslek.
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Tamam, aşk konusunda konuşabilirsin ama aşık olmak denince, işte o başka bi' şey. Evet, aşk senin için önemli ama aynı zamanda kendini özgür hissetmek de istiyorsun! ! "O"ndan istediğin şeyler; sıcak ve anlayışlı omalsı, senden kendine özel zamanını çalmaması. Senin yaşamında arkadaların da var! Sonuç olarak aşık olacağın kişi hem rahat ve eğlenceki biri olmalı hem de asla canını sıkmamalı :)