Adrien'ın Kara Kedi'ye dönüşmesini sağlayan kwami Plagg'e benziyorsun.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Cinsiyet: Erkek Saç: Sarışın Yaş: 9 İş: Öğrenci Din: Katolik South Park'ın fakir ve en küfürbaz karakteri. İlk beş sezon boyunca birkaç istisna hariç dizinin her bölümünde ölür. Her zaman parka ve kapşon giydiğinden yüzü belli değildir. Bir tek bölümde kapşonunu çıkarır. Söyledikleri neredeyse hiç anlaşılmaz. 5.sezonda 13.bölümde ve South Park the Movie yayınlandıktan sonra tamamen öldürülerek (kanser olup) dizide artık gösterilmemeye başlamış ve onun yerini bir süre Butters almıştır.
6. hissiniz güçlü ama siz onu gözardı ediyorsunuz. Oysa bu özelliğinizden yararlanabilirsiniz. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya ve yorumlamaya çalışın. Başucunuza mutlaka kalem kağıt koyun ve rüyanızı yazın. Hayat sizin için çok daha kolay olacak. İnanın buna değer!
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Çok Kötü Sen Hiç Türkçe Şarkı Dinlemezmisin Yada Bilmezmisin
Turk filmlerinde ya kotu adam ya da dostunu asla satmayan, olumune giden kisileri canlandiran ve sert yuz hatlari ile dikkati ceken aktor…akillarda kizarmis tavugu bir yandan isirirken diger yandan gulebilmesiyle kalmistir…
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Tebrikler.Bu konuda gayet iyisiniz.Sizin yaninizdaki bay yada bayan oldukca sansli.Ornek olacaginiz cok insan var bu konuda.Romantik olmak kolay degil ama siz hakkini veriyorsunuz...
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Kahverengi Gözlüler: Her ortamda özel hayatlarına ait detayları anlatmaktan çekinmeyen kahverengi gözlüler, art niyetsiz insanlar. En büyük olumsuz yanları dünyaya kapalı gözle bakmaları. Çoğu kez hayal kırıklığı yaşayabiliyorlar...
Sizin doğal mesleğiniz kurtarıcılık. Bu nedenle çoğu zaman, kişisel veya aile hayatında problemleri olan insanlara aşık oluyorsunuz. "Beni hep sorunlu kişiler bulur" sizin çokça sarfettiğiniz bir cümle. Bu durumdan çok yakındığınız zamanlar oluyor fakat aksi sizin için düşünülemez. Eğer bir kişinin hiç problemi yoksa, hayatını huzur içinde yaşamayı seçmiş ve başarmış biri ise size çekici gelmeyecektir. Çünkü o kişide düzeltilmesi gereken bir yön yoktur ve bu sizin asli görevinizi yerine getiremeyecek olduğunuzu gösterir. Siz aşık olmak için; problem çözücü, onarıcı, tamir edici ve kurtarıcı vasıflarınızı kullanabileceğiniz ilişkiler ararsınız. Bu yüzden daha ziyade sorunlu olan kişiler size çekici gelir.
Seviyorsun hemde deli gibi.. değer werdiğini belli etmekte üstüne yok tebrikler.. ama şunu unutma o senden ayrılırsa sen naparsın???
Anlaşılıyor ki, ona sadece aşık olduğunu söylemek yetersiz kalacaktır. Herşeyinizle ona bağlanmışsınız, o sizin hayatınızın anlamı olmuş. Burada dikkatli olmanızı öneririz. Teşhisiniz: KARA SEVDA!
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Korkunuzun üstesinden gelebilirsiniz ancak şu an için korkaksınız:)
Emir alıcaksın ve en iyi şeyi sen yapacaksın ve Ps3 de oyna bence .
Aslinda hayatinizin aski sizinle ayni mahallede yada sokakta ama siz bunun farkinda bile degilsiniz.Gozunuz hep uzaklarda yakinlara bakmak hic akliniza bile gelmemis.Bence gec olmadan bu firsati kacirmadan siz siz olun mahallenize yada oturdugunuz cevreye bir goz atin olmaz demeyin belkide olacak olan en guzel sey sizi orda bekliyor...
1967 de kurulan Karadeniz ekibi suana kadar toplam 6 SuperLig kupasini muzesine getirdi.Taraftarlarini uzun senelerdir sevindiremeyen karadeniz kaplani hersene yeni umutlarla ligde mucadelesini surdurmeye devam ediyor...Basarinin en yakin zamanda onlarin yaninda olmasi dilegi ile...
Çoook Masumsun ! Sana Kim Kıyar ¿ Tatlı Şey Seni ...
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Her zaman aklinizda "O da benim onu sevdigim kadar seviyor mu acaba?" sorusu var. Üstelik bu soruya kesin bir yanit da bulamiyorsunuz. Bu kadar süpheci olmak askiniza zarar verir.
Sevgilin Seni Seviyo Ama Elinde Tutmak Sana Bağlı. Dikkat Et Kaçmasın
Pratik ve insanlara değer veren bir yapınız var. Başkalarına yaşamlarında daha anlamlı ve değerli aşamalar kat etmeleri için yardımcı olursunuz. Hiç kimse sizi kandıramaz. Siz dinamik birisiniz ve herkesin ne yaptığını yada amaçladığını çok iyi bilirsiniz. Neyin önemli olduğunu bilmenizi sağlayan özel bir yeteneğiniz vardır. Bir öğretmen ya da ebeveyn gibi insanların yaşamlarını daha iyi nasıl yapabileceklerini düşünürsünüz. Siz en çok elinizdeki kaynakların nasıl kullanılacağını idare ettiğinizde başarılı olursunuz. Başlangıçta çok eğitmek amacı ile başlamanıza rağmen daha sonra aşırı otoriter olabilirsiniz. Hatta aşırıya kaçıp patronluk taslayabilirsiniz.. Ne yazık ki orta dereceniz yok, ya eğiticisiniz ya da otoritersiniz. Bu durum çevrenizdeki insanların kafasını karıştırabilir. İnsanlar patronluk tasladığınızda bile insanların iyiliğini düşündüğünüzü her zaman fark edemeyebilirler. Üzgün olduğunuzda, baskı altında kaldığınızda ya da sarhoş olduğunuzda kırmızı rengini simgeleyen tarafınızı ortaya çıkarırsınız. Yeşilin sakinleştiren etkisi olmadan aşırı davranışlarınız ile dostlarınızı oldukça şaşırtabilirsiniz. Eğer yeşili kırmızıdan daha çok seviyorsanız bu karakter daha bile çarpıcıdır. Eğer çevrenizdekiler bu süreçlerden birinde size farklı davranmaya kalkarsa bunun nedeni muhtemelen sizi tanıyamadıkları içindir. Eğer kırmızıyı yeşilden daha çok seviyorsanız, başkalarından önce bir hedefin başarılması için nelerin yapılması gerektiğine önem verirsiniz. Bu yapınız sizin kendinize güvenmenizi ve direk olmanızı sağlar Eğer yeşili kırmızıdan daha çok seviyorsanız, destekleyici yanınız ön plana çıkar ve öncelikle enerjinizi başkalarının ihtiyaçlarına yönlendirirsiniz.
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
Sizi seven kişinin baş harfi A çevrenizde ki A'lara dikkat edin.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Devrim olucak...Heyecan, mutluluk ve macerayı aradığınızı söyliyebiliriz.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
Olumsuz beraberlik: Oğlak, Akrep burçlarıyla _______ İletişimde can yoldaşınız: Kova _______ Sizi en fazla kızdıran: Balık ________ Cinsellik, tutku iksiriniz(evlilik için ideal): Yengeç,Başak _______ Sizi en çok anlayan: Aslan ______
Evleneceğiniz kişinin ismi E harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Üzülmeni istemem ama verdiğin cevaplara göre seni sevmior.boşver en iisi sen onu unutmaya çalış...
Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Tebrikler! Sen tam bir lalalala'sın! Sürekli gülen, ortamdaki en enerjik kişi. Yüksek sesla kahkaha atan, çocuksu bir ruha sahip, hiçbir şeyi umursamayan.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗