Sen sıcak havayı seven, kendi halinde takılan, sakin ve sessiz birisin.
Kendini Forvet olarak görürsün ve sürekli çalışırsın tembellikten hoşlanmassın
Ana karakter ve dünyanın en iyisisin
Sen Kaiser'sin! Şunu itiraf etmeliyiz ki egon fazlasıyla yerinde :) Ama yinede kendi iyiliğin için bile olsa kendini insanların yerine koyarsın. insanların bir şeyin imkansız olduğuna inandıkları anda vazgeçmeye programlandıklarına inanıyorsun
𝙺𝚘𝚛𝚞𝚖𝚊𝚌ı 𝚜𝚊𝚔ı𝚗 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚜ı𝚕𝚖𝚊𝚣 𝚋𝚒𝚛 𝚝𝚒𝚙𝚜𝚒𝚗 𝚊𝚖𝚊 𝚔𝚊𝚛𝚊𝚛𝚕ı 𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚝ı𝚔𝚕ı𝚜ı𝚗
Ruhunda Şöyle Bir Kupa Maçına Gidelimde Kupamızı Alalım Deyen Bir Söylenti Var.Gösterişe Önem Veren Birisin.
Evleneceğiniz kişinin ismi D harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sessiz sakin ama cok zekisiniz. dost canlısı, sevilmeyi bekleyen tavırlarınız ilgi çekiyor. küçük bir arkadaş grubu size yetiyor. fazla populer olmasanız da yakınlarının el üstünde tuttuğu birisiniz. Ayrıca mutlaka sevgilinizin sözünü dinlemelisiniz.
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Devrim olucak...Heyecan, mutluluk ve macerayı aradığınızı söyliyebiliriz.
Sizi seven kişinin baş harfi S-Ş çevrenizde ki S-Ş'lere dikkat edin.
Rap dinliorsun ama aşırı bi fanatikliğin yok
Çünkü; bi kere küçükken sarışınmışsınız, utangaçsınız biraz ve yaz çocuğusunuz. Çabuk sinirlenen bir yapınız var. Keskin sirke küpüne zarar unutmayın.
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Karanlığı simgeler. Bunun dışında ciddiyeti ve saygıyı da gösterir.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
"Sen Thanos 230 numarasın. Çılgın ve meraklısın. Aynı zamanda kıvrak bir zekaya sahipsin."
Sen Cracky4 sün. 99 gece oyununu seviyorsun sonuçta
Vox gibi hayatı pek umursamaz, güçlü,kaba, televizyon kafasın🤓☝️
Biraz kibirlisin,kendini degistirmen gerekiyor