Kankan seni herşeyden çok seviyo!!Onun değerini bil.Senin için herşeyi yapabilcek konumda..
Kopekler..Kopekler..Kopekler.. Tabiki insanın can dostudur .. Onları cok seviyorsunuz.. hatta bazen onlar gibi davranabiliyorsunuz.. Canınız birsey istediğinde cekinmeden alıyorsunuz :) alamadığınızda bağırıp cağırdığınız bile olabiliyor.. :) Tabikide cevrenizdekilere karsı sadık ve guvenilirsiniz.. Pozitif enerjinizi burdan bile hissedebiliyorum.. Aferin Aferin :) Böyle devam..
Cekici ve populersiniz.. kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. kendinden emin tavirlarinizla grup icinde liderlige yakişiyorsunuz
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Çok romantik bir insansın, birine aşık olduğun zaman bu gerçek bir aşk olur!
Sevdiklerini kırmak istemeyen bir yapilari vardir. Kırıcı olmamaya çok dikkat ederler, çok asabi yaradılış da olmalarına rağmen bu böyledir. Bu yüzden hislerine hakim olmayı bilirler.
KendisiNi O kadaR fazLa düşünüyOr ki, sizi düşünMeye vakit biLe kaLlmıyOr. Bir iLişki düşünüyOrsanız Bu siziN sayEnizdE olLacaktıR. Açıkçası, % 49 uMudunuz. Not : Çekingen ve İçine kapanık biri OlabiliR - !
Evlilik kurumunu sorgulamaktan kendinizi alamıyorsunuz. Bu nedenle evlenip evlenmeyeceğinizden emin değilsiniz. Bir yanınız bu kuruma kötü gözle bakmamaktan yana. Öte yandan hayat yolu çetrefilli... Yalnız yürümek kolay değil. Paylaşmadıkça da zevki yok. Size evlilik üzerine kafa yormuş biri gerekiyor. Olabilecek her türlü aksiliği öngörsün. Birikimiyle entelektüel beklentilerinize cevap versin. Onunla her türlü konuda konuşup fikir alışverişinde bulunabilin. Bilgi ve görgüsü ile çevresindeki herkesin saygısını kazansın. Ayrıca en iyi dostunuz olsun... Mutluluklar dileriz…
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
Korkusuzsunuz :) "Bunlardan korkulur mu?" diyebilirsiniz. Bir de şöyle düşünün; bunlardan korkan bir çok insan var..
Çok sakin ve huzurlusun.insanlar seni çok seviyor ve bütün sıkıntısını anlatabiliyor. adeta melek gibisin.Bence bu meslek tam sana göre...;)
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Soguk birisin ama sevdiklerinle karsi cok samimisin:)
RapMon'umuz ile bir kan bağın falan mı var çünkü tıpa tıp aynısınız...
Hey!! Onun karısı olmak kolay değil bunu nasıl da başardın vay be tebrikler nobel ödülü kazandın!! 😍😍
Evleneceğiniz kişinin ismi L harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sevinç:Evet, Heyecan:Biraz, Psikologluk:KESİNLİKLE!
Melek Gibi Bir İnsansın.İçin Dışın Bir.Doğruluksa Doğruluk Güvenilirlikse Güvenilirlik Hepsi Sende Toplanmış.Fazla Söze Gerek Yok Elme Yememen Dileğiyle Cennet'e Hoş Geldin. (Not:HavValara Dikkat...)
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Güçlü, yakışıklı,dayanıklı ve dirençlisin
Mükemmel liderlik özelliğine sahipsin vokal rap dans yeteneklerin çok iyi ve çok tecrübelisin
Komiksin ve cesaretli birisin birisini iyi hissedirebiliyorsun şevkatli ve yardım seversin ve bazen sakar olabiliyorsun
ßen seni çözemedim.Acaba sen testi nası çözdün :) Valla senin fazla ilginok gibi.Ama kızlardan hepsinin güzel olduğunu düşünüyorsun.Favorin yok.Sana çeyrek altın takacam.:))Aferin.Hadi bakalım devam..Ne diyim sana başka bişey yazmamı bekleme.:)
Bir zamanlar herkesin gıpta ile baktığı, imrendiği makam iken, şimdilerde ekonomik çıkmazlar içinde kıvranıp duran hak isterken itilip kakılan,etten kemikten yaratılmış olduğu unutulan seçimlerde, benim memurum sloganlarında yer bulan. kimi yerde işler altında ezilen, kimi yerde ne veriyo ki ne istiyor diye küstürülen. emekli olmamak içn adeta direnen. çünkü çalışırken ne yaparım diye nakaratlar yaparken, emekli olunca ne yapacağını bile düşünemeyen devletimin çalışanı...
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Çıkan Harf 6-C sınıfı için GeçerlidirÇıkan Harf 6-C sınıfı için Geçerlidir
Sen lüks yemekleri seviyosun ve bu tam sana göre
Eğer gerçekten çok istiyorsan sende biraz ışık var
Sende en az Özge ( Öykü ) kadar güzel bir kızsın o senin idolün onu çok seviyorsun aynı zamanda benziyorsunuz da çok güzel bir yüzün var bunun için çok şanslısın bir gülümseyişin dünyayı aydınlatıyor senin kadar güzel olmak isterdim doğrusu ...
Taylor gibi güzelsin ve sesin onunki gibi güzel. Onunla tanışmaktan keyif alacaksın
Sen tıpkı Marinette gibisin.Biraz utangaçsın.Sevdiğin çocuğa sevgini belli etmekte biraz zorlanıyorsun.
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.
Sizi seven kişinin baş harfi E çevrenizde ki E'lere dikkat edin.
Aman bu testi çözen bi çok kişiye göre daha iyi olduğuna garanti verebilirim... Ama ben süper zekayım kuruntularındaysan şimdiden vazgeç bence...
Levent ...Zeki , yakisikli , cok yetenekli ve dogal olarak cok basarili bir beyin cerrahi.Yeri geldiginde , yumusak , romantik bir prens.Bazen de yaramaz , muzip bir cocuk. Elanin buyuk aski. Hepimizin icini isitacak kadar naif bir sevgi bu. Engellere , acilara ve hayal kirikliklarina ragmen.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Devrim olucak...Heyecan, mutluluk ve macerayı aradığınızı söyliyebiliriz.
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Psikolojik destek verecek profesyonel bir meslek sahibi olabilirsiniz.
''Sen Cinderellasın ve gelmiş geçmiş en güzel prenses sensin.Prensine çok yakında kavuşacaksın.''