Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....
Jor-el:insanlar tarafından çoğu zmn dışlanıcaksın,,,bazen saygı görüceksin,,ama hep b1 eksiklik duyucaksın...insanlar canice şeyler yapar,,bn seni onlara huzur ve barış için gönderdim...istersem şimdi seni bağrıma basabilirim..ancak onların sana ihtiyacı var.unutma insanlar kendi kalplerinde çözebilicei konularda bile senden yardım isticeklerdir..
Herşey Spor/Sanat a olan yatkınlığınızı değerlendirebilmeye kalmış durumda dostum daha ne bekliyorsun sen yeteneklerinle doğmuşsun tek yapman gereken sahneye adımını atmak veeee şhow başlasın demek aslında şimdiden arkadaşların senden imzalı bi foto almaları gerek gelecekte çok karizma eder :)))
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
İster bir blues parçasında duyduğunuz Strat'ın buğulu tonu olsun, ister rock müziğin enerjik distortion tonları, bu enstrumanı duymayı seviyorsunuz. Sevdiğiniz parçalara ellerinizin arasında bir elektro gitar varmış gibi davranarak eşlik etmeye bayılıyorsunuz. Eğer artık çalıyormuş gibi yapmak yerine, gerçekten çalma zamanının geldiğini düşünüyorsanız: www.gaeabaykus.com