Bazen çok kötü şeyler düşünüyorsun ve dedikodu yapmaktan çekinmiyorsun. Bazı zamanlarda insanların kalbini kırıyorsun. Ama bazende herkesle iyi geçiniyor ve iyi şeyler yapmak istiyorsun. O kadarda kötü biri değilsin ama kötü düşüncelerini atabilsen daha iyi olur. ;)