Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
OMG!!! Tam da ideal tipini nasıl tutturdun? Bu kadar şanslı insan görmedim yemin edebilirim. Seni çok sevecek !
Sen tam bir Suho'sun! Güzelliğe pek değer vermiyorsun. Senin için önemli olan kişilik. Biraz sert görünsen de aslında sevdiğin kişilerin yanında bir kedi gibisin. Çoğu insan seninle konuşmak istiyor, ama sen onlara karşılık vermiyorsun. Tek kelimeyle harikasın!;)
Sen Ju-kyung gibi şanslı ve herkesi peşinden koşturabilecek birisin.
Sen Nam-ra'sın. Çok zeki ve güzelsin, Sessiz bir kişiliğin var ama etkileyici birisin. Aynı zamanda güçlüsün.
Sende onun gibi iyi kalpli sin ama biraz daha cesur olmalısın arkadaşlarına ve ailen çok bağlısın
Harikasın AsK senin göbek adın
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Anlaşılıyor ki, ona sadece aşık olduğunu söylemek yetersiz kalacaktır. Herşeyinizle ona bağlanmışsınız, o sizin hayatınızın anlamı olmuş. Burada dikkatli olmanızı öneririz. Teşhisiniz: KARA SEVDA!
Genel hatlarıyla karşı cinsin ilgisini çekecek hatlara sahiptirler. İstedikleri konularda insanları ikna edebilecek karizmaya sahiptirler. Evde oturmak onlara göre değildir, birşeyler yapanın peşindedir sürekli. Kolaylıkla depresyona girebilir, ilişkilerinden cabuk sıkılırlar.
Kahvaltı: Sucuklu omlet (30 gram sucuk, 1 adet yumurta) 1 dilim kepekli ekmek Domates Salatalık Öğle: 1 adet lahmacun 1-2 porsiyon yağsız salata 1 su bardağı ayran Saat: 16.00 150 gram meyve Akşam 200 gram karışık yağsız ızgara 2 çorba kaşığı pilav 1 porsiyon salata Gece 150 gram meyve
MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Sizi seven kişinin baş harfi I-İ çevrenizde ki I-İ'lere dikkat edin.
SEn dilberin ikizisin desek inanır mısın? "Hoşşik" "bah hele bah" gbi cümleleri cok kullanıyorsun sanırım.. Nese yine eiisin...
Kendinizi genç hissetme eğilimindesiniz. Ancak yaşınızla doğru orantılı olarak gelecek tecrübeleri ve olgunluğu gerektiği gibi yaşayamazsanız bu kez de çocuğunuzun evden ayrılması ya da işten çıkarılmak gibi bir durum sizde şok etkisi yaratabilir. Bunun sonucunda düşünce yapınız tamamen değişmek zorunda kalır.
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Sen bizim Mina' mız gibi toplum içinde genellikle sessizsin ama uyum sağlamayı biliyorsun💖
Her duruma ve koşula uyabilmek gibi bir yeteneğin var. Kendi ayakların üzerinde durmakta çok başarılısın, bu yüzden kolay kolay üzülmüyorsun. İster sımnıfta, ister plajda, ister partide, ister sınavda, sen kendini evdeymiş gibi rahat hissediyorsun.
Denizlerin altinda masmavi sularin icinde yasayan guzel ve sevimli bir deniz kizidir.
Evleneceğiniz kişinin ismi V harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
En ufak kıvılcımdan bile büyük bir alev çıkaran kişi profili ne yazıkki çevresince peksevilmez sevilse bile çevresindeki insanlar bunu ona gösteremez yerinde kullanıldığında iyi bir özellik olmasıyla beraber eksisi çok olan bir kişilik.
Saçma da olsa herşeye gülüyorsun . Çok güler yüzlüsün . Ve biraz dağınıksın :D
Senin Karakterin Kaiye uyuyor. Kai gibi karizmatik ve kendine özgüsün *-* Hadi tavuk yiyelim!
Rap yapmada çok iyisiniz, MÜKEMMELSİNİZ!!!!Diyecek söz bulamıyorum çünkü çok şaşırdım...Suga senin tam bir ruh ikizin
Sen Lee Know ‘sun senin yaratılış amacın Hyunjin biaslı arkına peçete sokmak
Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Pozitif bir insansın arkadaşlarını seviyorsun ve tatlı bir kızsın/erkeksin
Senin ruh eşin soyeon Rider ruhlusun soğuk gözünsende değer verdiklerine çok samimisin ilişkide baskınsın
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Nasıl yapıyorsun bilmem ama kafanı yaşamak isteyen insanların sayısı emin ol çok. Kaybetme bu kafayı yaşamaya devam.
Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
Yeşil Ev doğru cevap! Bravo dünyadaki zeki %2 delik kesimdensin.
Maceracı,Cesur bir özelliğiniz var.Daima korkusuzsunuz ve önünüze geçen her engeli cesaretinzle yeneceksiniz.
Çok akılcı birisin. Bu kadar gerçekçi olma. Duygularına güven. Ama gerçekçilik / duygusallık oranını iyi kurman gerekir.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Çoook Masumsun ! Sana Kim Kıyar ¿ Tatlı Şey Seni ...
Sen muhtemelen bir uzaylısın aşırı sakin kalbinde yanlızca bir erkek bulunan birisin bazı konularda çok başarılısın ama bu kesinlikle aşk deil :D
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Tatlı kahraman senin biasın bunu kabul et benziyosunuz
Gerçekten bir STAY denebilir sana.Stray Kids seninle gurur duyuyor askmm
Sende RUKA gibi hiphop ve raptan hoşlanıyorsun çok yetenekli ve güzelsin arada sırada duygusallaşıyorsun ama aslında çok güçlüsün
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var
Sen Jenniesin en sevdiğin hayvan çinçilla ve siyaha bayılıyorsun tatlılardan nefret ediyorsun
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasil davranacaginiz pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor. Bu yuzden cok ilgi goruyorsunuz.
Siz oluşumu incelersiniz. Bir şeyin neden var olduğunu bilmeye ihtiyaç duyarsınız. Bulduğunuz sonuçlar sizin büyük resmi görmenizi sağlar. Neye ihtiyaç olduğunu bulma kabiliyetiniz sizin olayları iyileştirmenizi sağlar. Geleceğe yoğunlaşarak, fikirler ve olaylar sanki olmuş bitmiş gibi düşünebilirsiniz. Siz gelecekteki dünyada yaşarsınız. Bu kafanızda ki bir resimdir. Siz insanların motivasyonunu ve sebep-sonuç ilişkilerini anlayabildiğiniz zaman performansınızın en üstünü yaşarsınız.. Sürekli hareket planı hazırlamak için kafanızın içinde olayları kategorize ediyorsunuz. Bu planlar olmadan organize olmak sizin için çok zordur. Zaman zaman gündüz hayal kurarak geçiren bir insan haline gelebilirsiniz. Siz yol açan öncüsünüz. Yeni fikirleri ve yapıları geliştirmeye karar verdiğiniz zaman büyük keyif alırsınız. Fikirleri kafanızın içinde gerçeğe dönüştürmek ihtirasınızın artmasını sağlar. İnancınız güçlü olduğu zaman, gerçeklere bakmadan olayları üstlenebilirsiniz. Kendiniz ve başkaları hakkında geliştireceğiniz yanlış ön yargılar sizi ortamın dışına sürükleyebilir. Sürekli yeni bir şeyler yapma ihtiyacınız sizin hazırda yapmış olduklarınızı takdir etmenize engel olabilir. Kafanızın içinde çok fazla resim olması yaşamınızı zorlaştırabilir. Diğer insanlar ve olaylar size yetişemeyebilir. Farkında olmadan çevrenizden ve kendinizden imkansızı istemeye başlayabilirsiniz. Eğer maviyi mordan daha fazla seviyorsanız, kendi hayallerinizi ilişkilerinizden daha ön planda tutuyorsunuz demektir. Eğer moru maviden daha çok seviyorsanız, ilişkilerinizde nasıl güçlü olabileceğinize daha çok ilgi duyuyorsunuz demektir.
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎