Sen kişilik olarak orta halli birisin... Sanki biraz da kararsızsın... Yanılıyor muyum?? Hayatın ortasında duraklamak istercesine bir halin var... Derhal bu istekten kurtul! Hayat herşeye rağmen devam edebilmek demektir! Bu tavırlarınla birilerini üzüyor olabilirsin, haberin olsun? Kimseye yük olmamalısın, buna hakkın yok... Kilo gibi dış güzellikle iilgili durumları da azıcık takıyor gibisin... Sana şişko ol demiyorum! Ama kafana takmaya değmez! Hayat çok güzel... Durma devam et!
Eres muy animada/o con todos eres feliz usualmente te gusta echar bromas con las personas. eres amigable bueno, y lo que mas te gusta es jugar con las personas en la que compartes una sincera amistad, aunque algunas veces bte sientes muy triste pero tratas de ser felices para que tus amigos no te vean triste