Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Gerektiği yerde koruyucu davranıyorsun ama bi o kadarda kedi gibisin
Afedersin ama bok gibisin seni üzmek istemem ama çirkinsiz kendine bakım yap
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Mavi göz,beyaz ten,erkek
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Verdiğin cevaplara göre sana hayran kalmış , Ve arada sırada sana bakabiliyor. Eğer seni sevmesini istiyorsan . Daha çok çaba sarfet . Yanlış anlama ! güzellik - yakışıklılık yönünden değil . Ona iltifat edersen , Örneğin ..... çok başarılısın gibi daha çok ilgisini çeker . Kim iltifatı sevmez ki ? Ayrıca onla konuşmaya çalış . İyi bir ilişki için birbirinizi tanımalısınız. ! Haydi İşe koyul . İyi şanslar :)
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Hyallerin güzel oldukça sorun yok ama eğer imkansız hayaller ise vazgeç ve gerçekçi ol.
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
ODUNLA SENİ YANYANA KOYDUĞUMUZ ZAMAN. ALT YAZI VERMEDEN HANGİSİ ODUN HANGİSİ SEN ANLAŞILMIYOR.
Denizlerin altinda masmavi sularin icinde yasayan guzel ve sevimli bir deniz kizidir.
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!
Sen kendi benliğini kaybetmiş gibisin. Ya da belki de henüz hiç bulamamışsındır. Bu testteki gibi sorulara güblük hayatında cevap bulmaya çalış. Ve benliğini kesfet. Ya da boşver ve yalnızca yenisini belki de ilkini oluştur. FIGHTING💪🏻!!!
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Tatlı bir tarzın ile güzeliğini ortaya çıkarıyorsun özellike yüzün ile periye benziyorsun.