Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Senin kisiligin bence lisa. biraz kibirlisin ama havali bir kisiligin var auran asiri derecede yuksek 😍 sarki dinlemeye bayilirsin, lisa gibi komik birisin ve muhabbetin sariyor. cevren cok yok, insanlar senden biraz cekiniyor (en yakinlarin haricc)
Jennie gibi karizmatik havalı cool dikkat çekici ve güzelsin 😎
Evet seviyor göbek atıp oynaaa
Arkadaşınla uzun zamandır berabersin.onu sen çok seviyorsun.oda seni çok seviyor.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Sen iyi niyetli erkekleri seviyorsun BANGCHAN sıcakkanlı olduğu için hemen ısınırsın o senin için uygun☝🏻
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
İlk bakışta pes edecek gibi dursanda zamanla insanlar seni sevip sayacak
Sen tam anlamıyla Lee Know’un ideal tipisin, birlikte vakit geçirmeye ne dersiniz? Çok sinirlendirme ağzına peçete girmesin.
Sen ilk türk creepy pastasın ... cok özelsin
İntikamcı bir tipsin birine kızdınmı ondan mutlaka intikamını alırsın ama arkadaşlarına karşı zararsızsın
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Kesinlikle bir daha dünyaya gelsen Bts'in üyesi olurdun ! En az onlar kadar yaratıcı ve özgünsün çevremdeki insanlar seni kıskanıyor. Harika bir tarzın var. arkadaş canlısı ve pozitifsin. Sen gerçek bir Army olmak için doğmuşsun!
Kesinlikle sana baya asık ona Cook uyuyorsun ama haddini aşma her an ağzına peçete sokabilir
Testi kimin için yaptıysanız, ya o kişiden nefret ediyorsunuz, ya da dalga geçiyorsunuz! Böyle aşk ya da sevgi olabileceğine inanmıyoruz. Ya ona daha fazla ilgi gösterin, ya da bu sevdadan vazgeçin. Yeter ki hem kendinize hem de başkalarına zarar vermekten vazgeçin!
Seni sevip sevmediği konusunda kararsız. Biraz çaba harcarsan, emin olmasını saglayabilirsin. ;)
Sen tıpkı Megan gibisin. Megan gibi anne ruhlu, pozitif ve gözleri önüne salan birisin
Farkında mısın bilmiyorum ama şu anda tam da Han'ın ideal tipi duruyor. Seni tanısaydı kameralar önünde ideal tipinin sen olduğunu itiraf ederdi.
Biraz yakınlaş onunla
Sanırım biraz cesaret vermen gerekiyor
O senin için hayatını feda edcek durumda..Seni dünyadaki tüm varlıklardan çok sevio...Şanslısın!!
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Artık başlayabilirsin. Sana verdiğim linke git ve uygulamanın ikinci aşamasına geç. Bol şans. Adresi browser'ınıza yapıştırın. http://www.facebook.com/apps/application.php?id=24061775281
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
60 yil gunumuzde Normal olarak yani eceli ile ölmek için güzel bir miktar sayılabilir ancak kendinize dikkat eder ve spor yapmaya başlarsanız 70yildan daha uzun bir ömür sizin olur...
Kapali kutusunuz.Ser verirsiniz ama arkadasinizin sirrini asla.Aslinda arkadastan da otesiniz.Arkadaslik ve dostluk arasindaki farksiniz.Arkadasinizin sikintisini en ufak bir mimik hareketinden cozersiniz.Leb demeden leblebiyi anlayansiniz,dertlere dermansiniz.Ozlenen kisisiniz.
Çok tipsizsin.Herkes sana gülüyor kimse seninle oyun oynamak istemiyor.
Onunla aynı sehirdesin umarim en yakın zamanda karşılaşırsınız
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
Maalesef sesin biraz kötü arkadasım geliştirebilirsin
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Ohh!!! ne sesli bir ev.Dikkatli olun ilerde kızlar büyüdükçe masraflar oldukça fazla olabilir..
Tanımadığınız birisinden çok büyük bir iyilik göreceksiniz. Parasal olarak çok iyi bir fırsat olabilir bu iyilik. Akrabalar içinde birisi sizin başarısız olduğunu düşünüyor ve yardım etmek istiyor. Fakat siz kendi yolunuzda zaten emin adımlarla ilerliyorsunuz. "R" harfli bir isim size bir kötülük yapacak. Dikkat edin. Kas spazmı olabilir.
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Su eli kategorisindeki kisiler fazla maddeci degildir. Ayrica saf mantik yerine sezgi ve duygularıyla calisma egilimindedir. Bilinc altlariyla yakin iliskiye gecenler psisik guce sahip olabilirler. Cogu su eli sahibi psikoloji ve spirituel konulara ilgi duyar. Kirilgan ve fazlaca duygusal olan Su eli bireyleri modern yasamin zorluklariyla bas etmekte zorlanir. Daha yavas bir tempo onlar icin daha uygun oldugundan rekabet edilen ortamlardan hoslanmazlar ve sakin bir cevrede daha verimli olurlar. Yumuşak basli ve olaylardan kolayca etkilenen bu kisiler kendi baslarina karar veremezler.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Baktık Gördük Ki Doğru Bi işiniz Yok Hep Yalan Dolan...Issız Adamdan Başka Dostunuz Yok.Bizde Sizi Ayırmamak İstedik Cehenneme Kombineniz Bizden.İyi Seyirler...
Çevrenizdeki mutlu ilişkilere bakıp ah çekeceğiniz bir dönem kapıda.İlişkilerinizde hep bir eksik aramanız yahut karşılıksız duygularınız sizi çok yıprattı.
Soğukkanlı, istikrarlı kişilikleri temsil ederler. Garantici tavırlar içinde olmalarından olacak ki sabit maaşı tercih ederler. Duygusal dünyalarındansa gerçekçi planlarından bahsetmekten zevk alırlar.
Popülerliğe yaklaşmışken kaptırmışın fakat biraz çaba harcarsan popülerliği elde edeceksin..
Cringe dgilsin bravo demekki ergenlikten etkilenmemissinn yes bravos
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
O DA SENDE HOŞLANIYOR AMA SEN ONA AÇILMADIGIN İÇİN BAŞKASIYLA CIKIYOR(YADA SENI BEKLİYOR) DAHA İÇİNDE YAŞAMA AŞKINI YA SOYLE KURTUL YA DA SÖYLE;=;=
Sen hyunjinin ideal tipisin! Hem neşeli hem de bir o kadar nötr.
Ohaaa tam changbinliksin
Sen tam olarak Jennie'sin hayatta sadece sevdiklerini ve kendini düşünürsün. İnsanların düşüncelerini umursamayarak kendi yolunda giden güçlü bir kadın. Senin o içten samimyetini sadece yakınların bilir. devam et girll :D
Size sapık denemez. Aslında heyecanlı bir tipsiniz ama duygularınızı açmakta zorlanıyorsunuz.Partnerinize kendinizi ifade edebilseniz çok güzel saatler geçireceksiniz. Biraz cesarete ihtiyacınız var.
Evine gelen insanları sevmessin ve evinde asansör var :D
Duygusallığı ve aşkı simgeler. Ayrıca cesaret ve bazen çılgınlık yapabilmeyi sağlar.
Sizin belki de şimdiden maddi konuda bir başarı hikayeniz var. Yaşama bakışınız fırsatları görmeye ve değerlendirmeye çok uygun. Zenginlik sizin için kapıda diyebiliriz. Öyle olursa bizi de görürsünüz artık...
Tam bir aşk kadını.. güzelliğe önem verir.. delidolu ve çekici bir karakterdir.. aşk konusunda isteğini elde etmiş ve çevresi tarafndan sevilen bir tiptir.
Sana 1 kişi aşık :( ama olsun GENEDE senden hoşlanan biri varr
'Evet siz mükemmel çiftsiniz. Evliyseniz ne mutlu size, ama eğer henüz evli değilseniz hiç boşuna zaman kaybetmeyin ve bu birlikteliği ölümsüzleştirin. Tabi evlilik siz mükemmel çiftimiz için ikinci planda kalıyorsa orasına biz karışmayalım. O kadar mükemmelsiniz ki gözleriniz birbirinizden başkasını görmüyor ve en önemlisi aranızda güven var. Sizin gibi olmak isteyecek ve böyle bir ilişkiyi yaşamak için can atacak ne kadar insan olduğunu bilseydiniz, birbirinize bağlılığınız bir o kadar daha artardı. Bu konuda bize inanabilirsiniz. :) Size bir ömür boyu mutluluklar dileriz. Umarız mükemmel ilişkiniz hep böyle devam eder!
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Gelecekteki Eviniz : Süper Lüks Bir Villa
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Ünlü rapci çıktın (Hem de bu facebook a üye )
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...
Sigara icisi ile doneminde ciddi anlamda efsane olmus, sokaklardaki insanlari sigara konusunda kendine ozendirmeyi basarmistir..bir biyik sitiline adini vermistir..
1967 de kurulan Karadeniz ekibi suana kadar toplam 6 SuperLig kupasini muzesine getirdi.Taraftarlarini uzun senelerdir sevindiremeyen karadeniz kaplani hersene yeni umutlarla ligde mucadelesini surdurmeye devam ediyor...Basarinin en yakin zamanda onlarin yaninda olmasi dilegi ile...
Sen azizesin iyi kalpli fedakar yardımsever
Sen tam bir aşk insanısın....Titanic de kusursuz oynayabilrsin tam senin filmin
Siz tam bir okul manyağısınız öğretmen soru sorduğunda eğilen çocuklar yerine siz ayağa kalkıp parmak kaldırıryorsunuz notlarınız çok iyi bir sınava taaaa 1 ay öncesinden çalışmaya başlıyorsunuz ve ödevlerinizi hiç aksatmadan yapıyorsunuz kısacası siz bir okul manağısınız
Evleneceğiniz kişinin ismi Z harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen tam Mina’sın. Çok güzelsindir ve auran çok yüksektir. Herkes seninle arkadaş olmak ister. Pembeye çok düşkünsündür.
"Sen Thanos 230 numarasın. Çılgın ve meraklısın. Aynı zamanda kıvrak bir zekaya sahipsin."
Güzelliğin zekan çılgınlığın makyaja olan tutkun eğlenceli yapın ile sen tam bir buket sena sın
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Hop dur orda!Nasıl bu kadar havalı olabiliyosun? Bak tüm erkekleri çekersin sen kendine.Ama özellikle de Jimin tam senin ruh eşin...
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Efendi insanları seversiniz siz. Müstakbel eşinizden de düzgün bir yaşam, pratik bir zekâ ve olgun davranışlar bekliyorsunuz. Ne yaparsa yapsın, başarıya ulaşacaklardan müstakbel eşiniz. Sağlam bir kariyer sahibi, kendi ayakları üzerinde duran, sakin ve yetenekli biri. Ayrıca bilgili olduğu kadar da mantıklı da… Böyle birinden maddi ve manevi çok destek görürsünüz. Saygılı ve oturaklı yapısı ile insanlar arasında da dikkat çeken biri olur. Onu, yanınızda gururla taşıyabilirsiniz. Mutluluklar dileriz…
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Oldukça güzel, alımlı,güzelliğine düşkün bir insansınız.
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle