En ufak kıvılcımdan bile büyük bir alev çıkaran kişi profili ne yazıkki çevresince peksevilmez sevilse bile çevresindeki insanlar bunu ona gösteremez yerinde kullanıldığında iyi bir özellik olmasıyla beraber eksisi çok olan bir kişilik.
Siz ruh ikiziniz ile zaten tanışmışsınız.Bu kişi ister hayatınızda çok önemli bir role sahip olsun, ister sadece tanışmakla kaldığınız herhangi biri olsun, onu ilk gördüğünüz zaman hissettiğiniz o garip duyguyu anımsamanız gerekir. Belki sizin için basit bir tanışma olarak kalmış olabilir ama emin olun çok geçmeden o kişinin sizin ruh ikiziniz olduğunu farkedeceksiniz. Bir şekilde; ya tesadüfen yine bir araya geldiğiniz bir ortamda; aynı anda aynı cümleye başlamak gibi, aynı anda aynı yiyeceğe uzanmak gibi ufak ama garip tesadüfler yaşayarak kafanızda bir kıvılcım çakacak bu tür ufak ve garip tesadüfler sizi bir şekilde birbirinize yakınlaştıracak. Kısacası zaten halihazırda tanışmış olduğunuz ruh ikizinizin kim olduğunu zamanla anlayacaksınız.
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Sen tam bir cadısın.kötüLükten zevk alıyorsun oldukca bencil her zaman kendini düşünen ruhunu seytana satmış bir cadı.unutma kötüLükten kime fayda gelmiş ki sana gelsin.umarım dogru yolu bulursun bir gün...
Şimdi Burayı Terket Kendini Oppacı Sanan Arkadaş!!!
KendisiNi O kadaR fazLa düşünüyOr ki, sizi düşünMeye vakit biLe kaLlmıyOr. Bir iLişki düşünüyOrsanız Bu siziN sayEnizdE olLacaktıR. Açıkçası, % 49 uMudunuz. Not : Çekingen ve İçine kapanık biri OlabiliR - !
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
Tatlı,duygusal,arkadaşlarına bağlı,brownie sevdalı biri
Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.