Sen L ' sin. Tatlı ve pastalardan hoşlanıyorsun. Biraz da sapıklık var tabii ruhunda :D Eğlenceli ve zeki bir kişiliğe sahipsin.
Light Yagami Gibisin! Üzülme ama egoistsin xd
Fransızlar genellikle doğal güzellik ve zarif tarzı benimserler. Paris, dünyanın moda ve güzellik başkentidir.
İnsanları parmağında oyatabiliyorsun. Bunu yaptığında iki tarafta mutlu oluyor. Ama dışardakilere göre fırsatçısın
Her zaman her yerde gözlerin onu arıyor.Ondan gelecek haber senin için herşeyden önemli.Onu göremediğin zamanlarda bile onu merak edip,kıskanıyorsun.O olmadan sana hiçbir şey zevk vermiyor.Ona çok hem de çok aşıksın ... Sana Onunla Mutluluklar...
Büyüyünce çok tipsiz biri olucağından kesinlikle eminim
Bütün dünyanın en iyi detektiflarinden biri olan L son zamanlarda Japonyada "adalet" adı altında suçlulalı öldüren Kira'yı yakalamak için herşeyini verdi.Sen de L gibi tuttuğu herşeyin peşinden giden, çok zeki, ama bir o kadar da tuhaf birisin.İçine girdiğin her işi mükemmmel bir şekilde yapıyorsun.Hep yemek yiyip formda kalmanı beyninin sürekli doğru şekilde çalıoştırmaya bağlarsın.Peki ya L gibi en büyük düşmanın olduğunu farzettiğin en iyi dostunun sandığın kişi olup olmadığını anlamak için koluna kelepçeler misin?
Zekana kimse karşı koyamaz stratejinle herkesi altüst ediyorsun
Sen bir sosyopatsın. Herkesi kendi çıkarın için kullanılırsın, kendi ideallerin için bir dünya olusturmaya çalışırsin
Ryuzaki gibi zekisin ve oldukça tuhafsın. Öz bakımına özen göstermiyorsun ama dünyayı kurtarmak için herşeyini verirsin.
Kendini biraz geri planda tutuyorsun ve oyuncaklarla oynamayı seviyorsun!
Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
En olgun yaş ama sana biraz fazla kaçıo heralde...xD
Rüküş rüküş rüküş hep rüküş geziyorsun ama çok uyumsuz giyiniyorsun ama bu durumdan kurtulamayacak değilsin biraz uzmanlardan yardım alman gerek!
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
Sevgili bulmalısın acilen yoksa yalnız geçen gün sayın artar seni sevenin yanında olmalısın...
Özensiz değilsin kendine bakıyorsun ama abartmıyorsun süslü değilsin ama yakıştırıyorsun spor da klasikte giyinir tatlı kız olurum diyenlerdensin.
İş çevreye gelince ne yapacağınızı biliyorsunuz.(en azından çoğu zaman!) ve elinizden geleni yapıyorsunuz-aferin!!Şimdi sıra onların birer çevre dostu olması için arkadaşlarınıza yardım etmekte!
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Ögrenci yasamı kısıtlı yasam kosulları ama olsun sehir canlı kızlar kanlı ak bakalım deliuanlı xD
Kankan seni herşeyden çok seviyo!!Onun değerini bil.Senin için herşeyi yapabilcek konumda..
Süper bi zevkin var iyi telefon tavsiye ederim
SENİN RUHUNDA ŞARKI VAR VE EMİNİM BUNU BOŞA ÇIKARMAYACAKSIN...Sen şarkıcı olmak için yaratılmışsın hadi ne duruyorsun biraz şarkı söylede kulaklarımız şenlensin :)
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Daha çok şık ve günlük tarz giyimleri tercih ediyorsun
Kendisi bana göre en çok yetenekli olan üyelerden her şeyde çok iyi bir üye kendisi aynı zamanda çok komik biri
Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.
Sen git kendi kafnı tuvalete sok..ya aZ biraz kendini beLLi et..çok içine kapanmışşsın sen..okLdakLerden hbrn biLe yktr htta seni grmeyenLer bLe oLbLr xD sen varya.. ruh giBsn.. istiosan tuvaLtn yoLunu gösTeriim sna...buyrun !! xD
Aşk olmadan yaşayamıyorsunuz ama yaşadığınız aşklarda hüsranla sonuçlanmış farklı tarz yaratmayı ve çevrenizdekilerden farklı olmayı seviyorsunuz sizin için detaylar çok önemli duygusalsınız ve her i çok fazla kafanıza takıyorsunuz
Korkusuzsunuz :) "Bunlardan korkulur mu?" diyebilirsiniz. Bir de şöyle düşünün; bunlardan korkan bir çok insan var..
En cesur ve güçlü 0 Kan grubu Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve tanrı vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.
Perşembe, Çarşamba ile Cuma arasında olan, haftanın dördüncü günüdür. Perşembe, Farsça-Süryanice beşinci gün anlamındaki "Penc-şenbe" sözcüğünden gelir, "Çarşamba" sözcüğüne uyaklı olarak "Perşembe" olarak söylenir.
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Senin tıpkı beomgyu gibi değişik bir havan var. sürekli pozitif enerji veriyorsun.
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Çünkü; bi kere küçükken sarışınmışsınız, utangaçsınız biraz ve yaz çocuğusunuz. Çabuk sinirlenen bir yapınız var. Keskin sirke küpüne zarar unutmayın.
Çok romantik bir insansın, birine aşık olduğun zaman bu gerçek bir aşk olur!
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Kahverengi Gözlüler: Her ortamda özel hayatlarına ait detayları anlatmaktan çekinmeyen kahverengi gözlüler, art niyetsiz insanlar. En büyük olumsuz yanları dünyaya kapalı gözle bakmaları. Çoğu kez hayal kırıklığı yaşayabiliyorlar...
Senin zeka seviyen 2.sınıf hiç üzülme 1.sınıf deilsinya ona bak=)
Bütün etrafındakiler tarafından seviliorsun
Olaylar ve durumlar karşısında kolay paniğe kapılan, ters giden bir durumda derhal fiziksel belirtiler gösteren, yüksek ölçüde panik birisiniz. Yaşamınızı sürdürürken kimi zaman soğukkanlı olmanız gerekmekte. Bu sebeple rahatsız edecek kadar panik bir kişiliğiniz varsa uzman yardımı almanızı öneriyorum.
Kusura bakmayın ama söylediğiniz yalanların hiçbirine kimse inan mıyor, hatta o kadar zorlanıyorsunuz ki, insanlar sizin söyledikle riniz karşısında gülmemek için kendilerini zor tutuyor. İyisimi siz yol yakınken dönün ve yalan söylemek için kendinizi zorlamayın. Yalan söyleyememek elbetteki bir kusur değil, hatta sizi bu konu da tebrik etmek gerekir çünkü bu zamanda zor bulunan nadide bir saflığınız var.
Genel olarak olmasını istediğiniz gibi bir hayatınız var ve idare ettiğini düşünüyorsunuz. Ancak ara sıra “daha iyi olabilirdi” demekten de kendinizi alamıyorsunuz. Belki size daha fazla destek olabilecek arkadaşlara ihtiyacınız var ya da kendinizi daha iyi ifade edebileceğiniz bir işe. Hayatınızda birşeyler eksik ve onu bulduğu nuz an gerçek mutluluğu da bulmuş olacaksınız.
6. hissiniz güçlü ama siz onu gözardı ediyorsunuz. Oysa bu özelliğinizden yararlanabilirsiniz. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya ve yorumlamaya çalışın. Başucunuza mutlaka kalem kağıt koyun ve rüyanızı yazın. Hayat sizin için çok daha kolay olacak. İnanın buna değer!
Siz gönülsüz bir kölesiniz. Ama bunun suçlusu sizsiniz. Bunda iki faktör rol oynuyor: Birincisi, o kadar hayat tembelisiniz ki... Herhangi bir konuda itiraz etmeye bile mecaliniz yok. İkincisi ise daha da önemli: Hayır diyemiyorsunuz. Sonuçta hiç istemediğiniz şeyleri yaparken buluyorsunuz kendinizi.
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Polonya civarinda bir yerlerde 500 civarinda dogdunuz.Bir doktordunuz.
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
İnsanlar sizi mantıklı, ihtiyatlı, dikkatli ve pratik birisi olarak görürler. Sizi zeki, yetenekli ve hünerli ama alçak gönüllü olarak tanırlar. Çok hızlı arkadaşlık kurmayan, ama arkadaşlarına karşı çok sadık olan ve onlardan da aynı şeyi bekleyen birisiniz.
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Grubun herkes tarafından sevilen bebeğisinn! Kimse sana kıyamıyor, eğlenmeyi ve şakalar yapmayı seviyorsun. Tatlılığın herkes tarafından görülüyor <3 Her şeyde iyisin.
Öklid gelmiş geçmiş matematikçilerin içinde adı geometri ile en çok özdeştirilen kişidir. Geometri dünyasında kapladığı bu seçkin yeri kendisinin büyük bir matematikçi olmasından çok, geometrinin başlangıcından kendi zamanına kadar bilinen ismi ile Öğeler adını taşıyan kitabında toplamıştır. Öklid derlemesinin tutarlı bir bütün olmasını sağlamak için, kanıt gerektirmeyen apaçık gerçekler olarak 5 aksiyom ortaya koyar. Diğer bütün önermeleri bu aksiyomlardan çıkarır.
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Cekici ve populersiniz.. kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. kendinden emin tavirlarinizla grup icinde liderlige yakişiyorsunuz
Sizin temel düşünceleriniz genelde işleri nasıl sonuçlandıracağınızı planlamak üzerine yoğunlaşmış. Sistematik bir yaklaşım geliştirerek işleri, ilişkilerinizi ve hatta yaşamı anlamaya çalışıyorsunuz. Siz kendinizi çevrenizde ki kaynakları arttıran bir insan olarak görüyorsunuz. Çevrenizdeki yetenekleri ve kaynakları araştırıyor, deneme yanılma yolu ile dünyanızı tanımaya çalışıyorsunuz. Keşifleriniz ile yetenekli insanları ve kaynakları doğru yerde kullanma gücünü kazanıyorsunuz. Eğlenmek sizin için bir olaydaki bütün gerçekleri araştırmak ve tüm parçaların doğru yerine oturmasını sağlamak demektir. Siz bir işte ya da ilişkideki başarılı kısımları büyük bir dikkat ve zevkle incelersiniz. Her başarılı bölüm sizin için tekrar değerlendirebileceğiniz ya da başka bir alanda yeniden kullanabileceğiniz değerli bir parçadır. Birçok kişinin şaşkın ve hayranlık dolu bakışları altında siz var olan kaynaklardan yeni ve orijinal kavramlar, fikirler, olgular yaratırsınız. Teknik yaklaşımınız, rahatlıkla eksik yapılan işleri hemen görmenizi sağlar. Bu başkalarında kendilerini savunma ihtiyacı doğurabilir ve sizi aşırı ciddi olmakla suçlayabilirler. Genelde bir hata yapıldığında siz bunu fark eden ilk kişi olduğunuz için insanlar sizden çekinmeye başlayabilir. Fazla hareketin olmadığı bir ortamda özellikle dikkatli olun. Yeniliklerin olmadığı bir ortamda kendinizi değişmez bir döngü içinde hissedebilir ve mutsuzluk yaşayabilirsiniz. Başkaları sizi negatif, mızmız yada sorun arayan birisi olarak görebilir. Gerçekte siz aslında sadece kayıpsınız ve ne istediğinizi bulmaya çalışıyorsunuz. Eğer sarıyı portakal renginden daha çok seviyorsanız, kişisel gelişiminiz başkaları ile olan ilişkilerinizden daha önemli demektir. Eğer portakal rengini sarıdan daha çok seviyorsanız, başkalarının ihtiyaçlarını kendi ihtiyaçlarınızdan daha önce düşünüyorsunuz demektir.
Sen genellikle sinirlenince el hareketi çekersin aman ha ailendern birinede hareket yapma hareketin allahını görürsünha ben söliyim
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Yıldızınız : Merkür (Zeka ve canlılık temsilcisi Gurubunuz : Hava, pozitif Burcunuzun cinsiyeti: Erkek Üstün yeteneğiniz : Üstün zeka Özelliğiniz : Yardımcı olmak, neşe yaratmak Emeliniz : Gazetecilik, yazarlık Amacınız : Büyük isim yapmak, ünlü olmak Yenmeniz gereken huyunuz: Çok konuşmak Uğurlu gününüz : Çarşamba Uğurlu taşınız : Akik ve İnci Uğurlu renkleriniz : Sarı, gri, mavi, açık mavi Uğurlu kokularınız : Gardenya, yasemin, sümbül ...
Leeseo! Sen grubun bebeğisin. Sana anne gibi bakabilirler. Bazenleri kendini garip hissetmen normal ama gruba verdiğin enerjiyi düşün, fighting!
Sen cidden iyi bir arkadşsın ama bazen arkadaşlarına verdiğin değerin kıymetli olduğunu düşünüyor olabilirsin ama yinede onlar seni seviyor unutmaa!
Arkadaşlarını önemsiyorsun ve onları seviyorsun.
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Onu görmek bile sizi heyecanlandirirken, o sizin yaninizdan, geçip gider. Siz heyecandan sapir sapir titrerken, o isiyle mesgul olur. O sizin için hayatinizdaki en önemli kisiyken, siz onun için siradan birisinizdir. Hem asik hem de salak hissedersiniz kendinizi... Davranislarindan, konusmalarindan isaretler alip, umutlanir, bozulur, küsersiniz. Insanin bir kereligine bu duruma düsmesi, tecrübesizlikle yorumlanip, bagislanabilir. Ancak, bir kereden fazla basiniza geldiyse, oturup kendi hakkinizda düsünmenizde yarar var.
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Sen gerçek aşkı bulmuşsun zaten hem onu seviyosu oda sni çokkk seviyor bu aşk bitmesin (AMİNNN)
Olaylar karşısında çok çabuk heyecanlanan, disiplinli, düzenli kişilerdir. Duygu yüklü olan bu insanların, gerek sevgisi, gerek de kindarlığı oldukça çok güçlüdür. Onlar karşılarındaki insanları daima idare etmek isterler.
Sizi seven kişinin baş harfi V,Y,Z çevrenizde ki V,Y,ZZ'lere dikkat edin.
Rap dinliorsun ama aşırı bi fanatikliğin yok
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Evleneceğiniz kişinin ismi K harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!