Evleneceğiniz kişinin ismi R harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Ela göz,kumral,erkek
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Sanırım yaşın daha küçük. yoksa ergenlık yaşında mutlu olan çok az kışı var. ama merak etme bır gün senı hıç kımse anlamayacak! bu döemlerın kıymetını bıl dostum!!:)))
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Tam bir zoktay fanısın.
Duygusallığın, merhametin ve zekiliğin aynı Eleniyi andırıyor. Sende onun gibi müziklerle yeniden canlanıyorsun.
Sevecen hata yapanları affetmeyen sevdalı sevdiklerine karşı merhametli biri💌
Sen DEVRAN ALAZ'SIN...intikam için yaratılmışsın,elinden teşbih,belinden silah düşmez sen aşiret reisisin.Tek mutlu olduğun zama karın AZİZE ALAZ'INyanında olduğun zamanlar,o senin yaralarını sarıyor ve iyileştiriyor...