Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
İnsanlar sizi mantıklı, ihtiyatlı, dikkatli ve pratik birisi olarak görürler. Sizi zeki, yetenekli ve hünerli ama alçak gönüllü olarak tanırlar. Çok hızlı arkadaşlık kurmayan, ama arkadaşlarına karşı çok sadık olan ve onlardan da aynı şeyi bekleyen birisiniz.
Sen ne mazoşist ne de sadist bir kişiliğe sahip değilsin oldukça normalsin seni tebrik ediyoruz. 👏
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Güzel gözlerin ve modayla ilgilenen biri olduğun için hoş görünüyorsun!
SEN BU ARALAR KENDİNİ tanımlayamıyorsun KİMSE seni ANALAMIYOR ama MERAK etme YAKINDa EN büyük SEN olacaksın
Hem normalsin hem şizofrensin kendine dikkat et!
Efe isimli birisi ile kötü anılar yaşamışsın
Kahvaltı: 1 su bardağı yağsız sütle yapılan muzlu süt 1 dilim kepekli ekmek Domates Salatalık Öğle: Çeyrek light pizza 4-5 adet kızarmış patates 1 su bardağı ayran 1 porsiyon salata Saat: 16.00 150 gram meyve Akşam: 200 gram köfte 1 adet zeytinyağlı enginar 1 porsiyon yağsız salata Gece: 150 gram meyve
İnsanlar yanında duramıyor.En ufacık şey de patlıyorsun.Koç burcu,yengeç veya boğa olabilirsin.İnsanların korkulu rüyasısın.En ufacık hata kabul etmiyorsun.Bir klüp başkanı olsan en ufacık hatada birini atabilirsin gruptan.Bunu yenmelisin.Belki de bir terapi uygulamalısın.Ama umudunu kaybetme.Bir zamanlar ben de öyleydim...
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Tam bir işkolikle berabersiniz; ancak onu yanlış anlamayın. O size paranın satın alabileceği en güzel hediyeleri bulmak için bu kadar çalışıyor ve ihtiyacı olan sizin destek ve ilginiz. Her an onun aklındasınız, bunu size çoğunlukla gösteremeyecektir ancak hislerinize güvenin. Kariyeri onun hayat damarı gibi ve en büyük rol de sırtını sıvazlayan partnerinin, ister kabul edin, ister etmeyin. Arada sırada size yönelttiği eleştirilerin dozunu bazen kaçırsa da son derece iyi niyetlie sarf edilmiş, sadece iyiliğinizi hedefleyen sözler bunlar. Esasında utangaç olduğunu siz zaten çoktan çözmüş olmalısınız ve ona eşlik etmeniz temel ihtiyaçlarından biri. Bir oğlakla beraberlik insandan çok şey götürebiliyor, kabul, ancak el ele verdiğinizde hedefiniz yıldızlardan aşağısı olmayacak ve biraz çabayla parıldamayı başaracaksınız.
Sen tam bi kahramansın. İnsanların senin yanındayken endişelenmesine gerek yok.
BALIK Havada, vaktinizi boşa harcamamanız konusunda ısrar eden güçlü bir yoğunluk var. Karşınıza çıkacak fırsatları kullanmanız için ne kadar uygun bir zaman olduğunu fark etmelisiniz. Gerçekleştirme enerjisi son derece güçlü sevgili Balıklar. Ay’la Plüton uzun vadeli hedefler ve arzular evinizde işbirliği yapmışken, her şeyi başarabilirsiniz.
Sen Mac'a varını yokunu ortaya koyarak oynarsın, Herkes seni beğensin istersen, En önemlisi gol atmak istersin...
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Sen çok zekisin ve nerde, ne yapacağını iyi biliyorsun. Bazı hatalar yapılmış ama düzeltilmiş, Ve evet Sedef'e takıntılısın.
Yalniz, çekingen, migdesine düskün, sakin, dert ortagi arayan bir insansin
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Günay olucak...Sıkıntı dolu bir hayat sizi bekliyor...Değişmeye bakın :S
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Sizi seven kişinin baş harfi A çevrenizde ki A'lara dikkat edin.
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Şirinlerin hası.Hepsinin babası.yönetici ruhu ile onları biraraya getiren yegane kişilik
İnşaatları biraz seviyorsun. süper şeyler yapıyorsun savaşmayı veya döyüşmeyi çok az seviyorsun (yazan: yunus sorgunçay) [bu benim karakterim]
Nerede gıcık olman gerektiğini iyi biliyosun...aferiN:)
Şansınız ortalamanın altında belki arada bir geliyodur ama hemende gider bu yüzden şansla ilgili bi durum varsa fazla riske girmeyin/Bir yapraklı Yonca/Appication By Ozan Ersoy
Sen Cinsin Belli Olmaz ! Bazen Kız Gibi , Bazen Erkek Gibi Davranırsın! Örn. : Gravity Falls Dipper'ın Kedi Gibi Hapşuruşu
Ezik! Taşk kalpli insan!! Sen aşkı aşık olmuş olmak için yaşıyorsun, aşkların genellikle sahte!
Verdiğiniz cevaplardan, onu yeterince sevmediğinizi ya da yeterince ilgi göstermediğinizi söyleyebiliriz. O da büyük ihtimalle bunun farkındadır. Kıskanmayın ama ona dünyalarını verecek insanlar varken sizin bu yaklaşımınız pek de iyi bir yaklaşım sayılmaz. Ona daha fazla ilgi göstermenizi tavsiye ediyoruz.
Siz umudunuzu yasamak istediginiz aski nefes alip verdiginiz sehirde aramakla zaman kaybediyorsunuz.Cunku hayatinizin aski sizinle ayni havayi solumuyor ayni sehirde sizinle yasamiyor.Siz artik kendinizi onu bulmak icin sartlandirin.Yoksa bosa zamaninizi harciyacaksiniz boyle.Uzaklarda aradiginiz ask bulmaya ve olesiye yasamaya calisin...
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Bence yeterince düşünmüyorsun. İyi düşün aşk şakaya gelmez ;)
Ve evet sende bir pskopatsın ...hemde iyi bi pskopat
Sizi sEviyOr aMa ayNı zaManda şüphECi yakLaşıyOr. Her zaMaN akLında "O da bEni beniM Onu sEvdiğiM kadaR sEviyOr Mu aCaba?" sOrusu vaR. ÜsteLik bu sOruya kEsin biR yanıt da buLaMıyOr. Bu kadaR şüphEci oLMası aşkınıza zaRaR vErir.