Siz, her daim efendisiniz. Herkese kendiniz kabul ettirmede inanılmaz bir beceriniz var. Yalnız kendinizi mi? Düşüncelerinizi, eleştirilerinizi ve önerilerinizi de. Çünkü öyle kılı kırk yaran, öyle mükemmeliyetçisiniz ki, her şeyin en iyisini en doğrusunu bildiğinize inanıyorlar.
Evleneceğiniz kişinin ismi A harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Hiç şüpheniz olmasın. O size âşık. Hem de çok. Bu yüzden istiyor sizi. Yanınızdayken mutlu... Sizi tanıdığı ya da size âşık olduğunu ilk hissettiği günden bu yana yerinde duramıyor. Ama korkuyor da sizden. Sizi aşkıyla incitmek, hırpalamak, kendisinden uzaklaştırmak istemiyor. Mesela sizi gün içinde defalarca aramak istiyor, ama bunaltmaktan çekiniyor. Arkadaşlarına, ailesine sürekli sizden bahsediyor. İlişkinin geleceği konusunda aceleci görünmüyor. Çünkü yorulmanıza gönlü razı olmuyor. Birlikte mutlu olacağınızı biliyor. Size sahip olduğu her şeyi değil, gerçekten almak istediklerinizi vermek istiyor…
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Sezgisel güçleri yüksektir, oldukça hassas bir kalbe sahip insanlardir. Gururlarına olabildiğince çok düşkün kişilerdir, gururları kırıldığı zaman asla ve asla afları yoktur. Aslında çok daha yumuşak başlı, daha anlayışlı olmaları gerekmektedir.
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Muhtemel bir 80'ler ortası insanısın ve yine gençliğin salvar model pantolonlarin giyildigi, beyaz spor ayakabilarin dillerinin disari cikartildigi, kazaklarin pantolan icine sokuldugu, saclarin arkalarinin koyun gibi uzatildigi donemin adamısın. Belki de Black Sabbat ve diğer 80'lerin muhteşem metal gruplarından etkilenip deri pantolonlarla dolaşmışsındır. 70'lerin sonundan 80'lerin başına kadar hüküm süren bir Hippi olma ihtimalin bile var.
Ruh ikiziniz size çok yaklaşmış, onunla tanışmak üzere olduğunuzu sanki hissediyor gibisiniz. Bu durum sizin dünyayı algılayış şeklinize de yansımış, olaylara artık daha farklı açılardan bakabiliyorsunuz kısacası ruh ikiziniz daha hayatınıza girmeden şimdiden sizde değişimlere yol açmış, tamamen karşınıza çıktığında ise bu değişimler artacak ve güzelleşecek. Her şey onunla tamamlanacak.Sadece çok kısa bir süre beklemeniz gerekecek. Siz bu esnada bu büyük buluşmaya hazırlıklı olun.
KendisiNi O kadaR fazLa düşünüyOr ki, sizi düşünMeye vakit biLe kaLlmıyOr. Bir iLişki düşünüyOrsanız Bu siziN sayEnizdE olLacaktıR. Açıkçası, % 49 uMudunuz. Not : Çekingen ve İçine kapanık biri OlabiliR - !
Kankanız size çok değer veriyor ve aklında sizden başkası yok siz onun için çok değerlisiniz o hayatında hiç sizin gibi birine sahip olmadı