Çekiciliğin sınırı aşmış düşünüyorsun ben nasılım diye ama her zaman tatlı gözüksende bir sinsilik var arkanda
Sevgilin senin için daha ne yapabilirki, bu kadar düzgün bir ilişkin olduğu için çok şanslısın, mümkünse aynı istikrarda devam edin çünkü böyle aşkların nesli neredeyse tükendi.
Sana olan sevgisi dünyaya yeter herkesden çok seviyor ikiniz de birbirinize layıksınız
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Verdiğin cevaplara göre birbirnizi iyi tanımıyorsunuz . Tabi buna yönelik 2 seçenek var . 1- Onla konuşmaya ne dersin ? Cesaretini topla ve arkadaş olmaya çalış . Devamı mutlaka gelecektir. Unutma ilişki büyük bir emek ister. 2- Eğer umudu yitirdiysen , bu seçeneği uygulayabilirsin . Yani Başka birisiyle denemeye ne dersin ? Hayatında başarılar. :)
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Evleneceğiniz kişinin ismi Y harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen Hayvanları Seven Biri Değilsin