Sen oldukça yararlı bir insansın! Arkadaşlarına, ailene... Çevrene! Diğerleri gibi kilonu kafana takmıyorsun! 100 kilo olsan ne yazar! Senin için önemli olan başarılı olmak! Ama dikkat et; bu kadar yoğunluk başını ağıtablir... (Çıkan kilo ortalaması, senin kilon olmayabilir. Tuttuysa da tesadüftür! Bu yalnızca senin kişiliğinin kilosudur!)
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Çok güzelsin erkeklerin hayalindeki güzellik sende mevcut güzelliğinle her erkeği elde edersin Adriana Lima yanında halt etmiş.../ Çok yakışıklısın acayip karizmasın bi kere, Brad pit kim ya kızlar seni tanımamış yakışıklılığına güvenerek elde edemeyecegin hiç bi kız yok bi bakan bi daha bakar sana...
Snden korkulur allah snn şerrinden düşmanımı bile korusun,küsen,duygusuz,mesafeli,soğuk nevale,kurnaz,kaleş,nankör,kinci,geçimsiz,kıskanç,zehirleyici,kuşkucu ve şüpheci,dengesiz,piskopatsın ne kötü huy varsa snde toplanmış...Görünüşte gayet mağrur,sakin,masum ve safsın fakat için fesatmı fesatt sna dokunmayan iiyi eder..!!