Bölümleri kaçırıyorsun,ama hinede çok iyi bir fansın :)
Utangaç bir meleksin ^^ Bazen çok utangaç biri olabiliyorsun ama çok yetenekli ve arkadaşlarını çok seven birisin. Tahmin edeyim..Bir evcil hayvanın falan mı var? Hayvanları çok seviyorsun.Şarkı yazmayı dene; bu konuda çok yeteneklisin.
Sen şirin ve tatlısın.Gücü nasıl kontrol ediceğini biliyorsun.Sevgi en sevdiğin şey ^^ Ortama hemen uyabilirsin.İçindeki tatlılık seni Twi'nin gözdesi yaptı :D Böyle olmaya devam et yani normal ve güçlü ^^ (en sevdiğim prenses sensin)
Sen sonatasın takoya bayılırsın tako gördünmü sende istersin
Sen lider ruhlu ve şarkı söylemeyi seven birisin içinde kötülük sihri var
Sen Adagio'sun grubun en iyisisin.Şarkıları utanmadan söyleyebilirsin.Herkes şarkının etkisinde kalacak...
Kitap kurdusun.Kitap okumaya bayılırsın.Çok iyi kalplisin.
Sen %100 selenasın tatlı ve başarılısın sen selenatormusun?
Olaylara yaklaşımınız olumlu ancak kötü süprizler yaşamanıza sebebiyet veriyorsunuz.Herşeyi alttan alarak,kendinizi yıpratıyorsunuz.Biraz kendinizi düşünmenizin zamanı geldi...
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...
Kendine çeki düzen ver bence çevrendekiler rahatsız olyor senden
3 5 tur atmayı seviyorsunuz. Olmadı sinema yapıyorsunuz. Dıptıs dıptıs tonu kanınıza işlemiş.Cüzdanınıza olan güveniniz ve hayat kaliteniz gayet üst düzeyde. Sevgili gecelerin insanı sizin için Shantel der ki '' yabadaday yoboboboy i wanna be a disco boy'' :]
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
En uyumlu B Kan grubu B gruplarının farklı kişiliklerle daha kolay ilişkiye girebilmelerinin nedeni, genetik doğaları gereği daha uyumlu olmalarındandır. Çünkü kendilerini rekabet ve savaşlara karşı daha az eğilimli hissederler. Onlar diğerlerinin bakış açısından da bakabilirler. Empati yetenekleri vardır.
Kendinden emin, kararlı bir yazardı o. Her zaman defter ve kalemini yanında taşır, ağacın gölgesine oturup aklına geleni kağıda dökerdi...
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Öss adeta sizin hayatınızın bir parçası olmuş, siz araştırma yapmayı,kitap okumayı çok seven birisiniz, sizin için öss yi kazanmak zaten garanti olan bişey,siz hangi üniversiede okuyucağınızı(boğaziçi,odtü,cerrahpaşa) düşünüyosunuz.belkide şirin uslu bi öğrenci olursan dereceye bile girersin ;)
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Aşk vE siz asLa biR araya geLeMezsiNiz. MümküNsE karşı CinstEn MutLaka uzak duRun. Hani, " BöyLesi düşMan başına " dEnEn insaNLaR vardıR ya, O bu iNsanLardaN biRi ;) . KiminLe birLiktE oLurSa OLsun, Ona zaRaR vErEcEği KaçınıLmaz. Dünya insanLarıNıN SağLığı açısındaN Onu aciLeN biR yErE kapaMak gErEkiyOr ! biRaz abarttıM GaLibaaa :D
Sen tam bir aşk insanısın....Titanic de kusursuz oynayabilrsin tam senin filmin
SENİN ÖZELLİKLERİN TAMDA HELİNİ YANSITIYOR
Harikasın tam gözde bi insansın cnm:()
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Sen arkadaşların için iyi bir dostsun.onları yarı yolda bırakmassın.
Çok utangaçsın ama bazen sinirli oluyorsun Bir şey olursa hemen arkadaşlarının yanına koşarsın Sen Fluttershy gibisin
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
Sen genellikle sinirlenince el hareketi çekersin aman ha ailendern birinede hareket yapma hareketin allahını görürsünha ben söliyim
Ooo bu ne haL ya.. Sen test kitaplarıyla dost olcksn yknda..az kaLdr başını şu yapraklardan..Biraz etrafına bak..böLe test test nereye kadar.. yeterLi oLan kadar çalış bnCe.. aYrıca yakında yani öğretmenlerin isimlerini olasılıkla ya da okuldaki öğrencilerin 3/1 'nin 2 katının 1646466 fazlasını hesapLamaya bşLrsn sen .S xD
Kesinlikle çevrenizle çok uyumlu birisiniz. İnsanlarla rahat iletişim kurmak, yanlarında kendinizi huzurlu hissetmek sizin için son derece önemli. Dikkat etmeniz gerekenler: Tüm gücünüzü insanlara ayırmayın, kendinizle ilgilenmek için de zaman yaratın. Seveceğiniz bir kitap, güzel köpüklü bir banyo ya da doğayla baş başa bir yürüyüş. Tüm bunlar biraz rahatlayıp kendinizle baş başa kalmanızı sağlayacaktır.
Kışın ardından baharın ulağısınız siz. Etrafına güzel haberler saçan neşeli kıpır kıpır bir insansınız. Sevimli ve dikkat çekicisiniz. Ancak kısa ömürlü bir çiçeksiniz. Yazın sıcakları sizi kavurur!
Ailen her şeyden önce geliyor. Onlara sıkı sıkı sarılmış durumdasın. İşin içine kıskançlık da girebiliyor bazen onları çok sevdiğin için. İnsanlara çok çabuk inanıyorsun. Bu konuda dikkatli olman lazım.
Harikasın AsK senin göbek adın
Onun gibi ara bozansın
Tatlı bir fani ara sıra abisiyle kavga eden ceren
Sen cesur korumacısısın arkadaş hem arkadaş canlısı hem de cittidin
Sen ne Becky'sin ne Hunter.İkisinin kişiliklerinin mükemmel bir şekilde birleşmiş halisin.Arkadaşlarını asla yalnız bırakmıyorsun.Sevdiklerin için her şeyi yapmaya hazırsın.
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Kötü bir kalbin var ama iyi olmak için çabalıyorsun.
Sen Violetta 'sın. Şarkı söylemeye bayılıyorsun.
Eğlenceli,güzel,neşeli,müthiş bir arkadaşsın.Çok güzel şarkı söylüyorsun,Dansda ediyorsun.Kısacası FEVKULADE'sin...
Briar gibi, güzelsin. Ancak uykucusun. Çok çabuk uykun gelir.
Hep çalışkansındır ama bu çalışkanlıktan vazgeçmeyi düünürsün ama birileri kızcak diye korkkarsın
Sen mia gibi özel arkadaşlarını seven sayan ve koruyan birisin sen miasın
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Çevrendekileri koruyabilirsin tıpkı bella gibi
Evleneceğiniz kişinin ismi G harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Özensiz değilsin kendine bakıyorsun ama abartmıyorsun süslü değilsin ama yakıştırıyorsun spor da klasikte giyinir tatlı kız olurum diyenlerdensin.
Çok güçlüsün,duygularını söylemeye çekiniyorsun,biraz kıskançsın yakışıklısın ve gerçek bir dost olabilirsin.
Sen Sina'sın kibarsın ve pozitifsin. Yalnızsın. Sevgi dolusun ve tatlısın. İyi bir yöneticisin.