את בת אמיתית !!!
ההורים שלך טובים מאוד! הם עוזרים, נותנים לך מתנות, קונים לך דברים, חכמים וקשובים אליך תמיד!
את/ה יפה מבפנים ומבחוץ כולם רוצים להסתובב איתך את/ה מושך/ת ואת/ה אוהב להיות במערכת יחסים אבל שלא תהיה מסובכת!
את חייבת קצת להוסיף צבע לארון לחדש...מה זה יש שם נראה לי קורי עכביש!!!
שמע אחיייי תעשה משהו בחיים שלךךך דחוףף אתה אחד המכוערים!
צבע עיניך חום מדהימות צבע שיערךשטני מדהים את בינונית לא שמנה ולא רזה הבגדים שלך מתאימים הורסים מהממים את מדליקה ממש את צריכה ללכת למלכות היופי.חח שתגדלי כמובן אם את בת 20 ומעלה דחוף למלכות היופי
הרגשות שאת חשה כלפי אותו בן הם רק חיבה... את מתרגשת לידו אולי בגלל שאת הכרת אותו רק עכשיו שהתקרבתם בזמן האחרון או שאולי אפילו גילית עליו משהו שלא ידעת.. אבל את צריכה לשאול את עצמך את השאלה : "האם אני יכולה להמשיך להיות ידידה שלו?" אם התשובה היא כן אז ככול הנראה שזהו רגש חולף.. ^^
את/ה ספורטאי/ת מוכשר/ת! זה בדם שלך ואי אפשר לעצור את זה ממך. כל שעת פנאי את/ה משקיע/ה בספורט!
אתה שונא מלשינים בדם!!! אם תיראה מלשין אתה תרצה להרוג אותו
הכי מתאים לך לגור בוילה ענקית עם בריכה וחצר כנקית כמו של מפורסמים!!
אהבת חייך תיהיה חננה כי היא קונה בסופר
יש לך חוש אופנה , את יפה (מאודדד) ,את מיתאפרת כשצריך ומשיגה את הבנים בשניה 1 יהיה לך הצלחה בחיים כי את לא רק יפה אלה גם חכמה בהצלחה 1
מזל טוב!! עברת את החידון בהצלחה!! יאללה תצא,מה יש עוד לכתוב כאן?
אתה אמיץ וכדאי להיות בסביבתך!! כמו גיבור על!!!
אתה אוהד שרוף מאוד של מכבי תל אביב!
אתתם מללכי הכתה ! אאתם שוולטיים בהכל וייש לכם שפווטים [= ייש לכםם כמה אוויביים שאאתם לא סוובליים .. . אבלל מה לעשוות זהה החייים (:
כל הכבוד ! אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו
מצטערת לומר לך , אבל אתה חננה ... רב הפעמים תעדיפי לשמור על הלימודים שלך ועל העתיד. שלך. את יותר מדי סגורה , מומלץ שתפתחי לא תתביישי מכל דבר, אל תחשבי מה כולם חושבים עליך. את סגורה ולא מטפחת את עצמך מספיק. קשה לך להתחבר לאנשים אחרים. אפשר לומר שאת חננה וכדי מאוד שתשני את זה :)
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת
היא לא מקנאה בך היא כך הזמן שמחה בשבילך שיש לך משהו חדש היא שמחה בשבילך שאתה יוצאת איתה ויש לכן הרבה דברים משוטפים ופשוווווט חברווות מושלמות, אבל היזהרי יש בכל דבר טוב גם משהו רע ולהך =]
מדהימה, מושלמת, מלכה של העולם
אתם ממש כישרוניים אתם יכולים להיות כל מה שאתם רוצים להתחבר עם מי שאתם רוצים ולאהוב כל מה שאתם רוצים
את.ה בביתן פוסידון. את.ה אח.ות של פרסי והבן/והבת של אחד האלים הכי טובים. אתם אוהבים לשחות אוהבים את הים. אתם נחמדים כמו ים שקט ולפעמים קצת סוערים.