לא יכירו אותכם ולא יתקרבו אליכם מסכנים!!!!!!!!!
בשבילכם פשטות זה כל העניין. אתם לא אוהבים אנשים שקופצים מעל הפופיק וצניעות זה שיא הסקסיות בעיניכם. לא צריך יותר מלילה בהיר על חוף הים, כשהאהבה מדגדגת בלב והגלים באצבעות של הרגליים. תשבו ותסתכלו לאופק, מעריכים ביחד את הדברים הקטנים – המילים שנאמרו והמילים שלא, מגע החול על הידיים והשתקפות הירח, שיחייך לכבודכם, על המים הכהים.
אין מישהו בעולם שלא אוהב שמפנקים אותו וגם אתם נהנים מההרגשה הזאת, אבל עושים את זה עם גבולות. אתם יודעים שההורים שלכם עסוקים ושלפעמים צריך לוותר להם גם אם זה פוגע בנוחיות שלכם. למרות זאת, כשאתם קצת עצובים או עייפים אתם רוצים שיפנקו אתכם, וכל עוד אתם לא מגזימים, זה בסדר גמור.
אולי אתה מוצץ אצבע במיטה (: אבל לפחות אתה לא צריך לקחת כ"כ הרבה אחריות !!!! יקח זמן עד שתבין XD
אתה איש שמח אוהב מזרחית ודיכאון אוהב לצאת עם חברים איש לא משעמם בכלל .
אם מישהו ענה שהוא מסתרק, מצחצח שיניים, כמעט כל הכיתה משתגעת עליו.
אתה לכ חנון ולא ערס אתה אחלה אתה לא תרביץ לחננות אבל גם לא תלמד כל הזמן
את/ה ספורטאי/ת מוכשר/ת! זה בדם שלך ואי אפשר לעצור את זה ממך. כל שעת פנאי את/ה משקיע/ה בספורט!
אתהפשוט מושלם! בא בטוב,מתוחכם, מתאים לכולם! טיפ: תשאר מי שאתה...
לפעמים שמחה לפעמים לא..כדי לך לדב ר אם חברה שלך לפני שהמצב יהיה לגמרי אבוד! =(
את יפה אבל בכל זאת את צריכה שיפור טיפ טיפהה!! <3
היזהר המורה שלך מכשפה כדי לך לברוח או שתהייה בקדרה!!
אתתם מללכי הכתה ! אאתם שוולטיים בהכל וייש לכם שפווטים [= ייש לכםם כמה אוויביים שאאתם לא סוובליים .. . אבלל מה לעשוות זהה החייים (:
אתם יודעים להתלבש טוב יש לכם טעם בבגדים אנשים מיתיעצים איתכם מה ללבוש למסיבות ועוד דברים דומים
אתה יודע מה אתה עושה, הרבה אנשים גם חושבים שאתה חכם,ממש אכפת לך מהלימודים. תמשיך כך!!
יש לך חוש אופנה , את יפה (מאודדד) ,את מיתאפרת כשצריך ומשיגה את הבנים בשניה 1 יהיה לך הצלחה בחיים כי את לא רק יפה אלה גם חכמה בהצלחה 1
מה לעשות כנראה שאתה אוהב להיות כמו כל העבריינים האלה והחננות שלא עושים שיעורי בית, מתחצפים למורה ולא מקשיבים למורה! חבל- טעון שיפור!
נערה יפה וטובת לב. את אוהבת לצאת להרפתקאות ולא אוהבת כשאומרים לך מה לעשות. יש לך מלא אחים ואוהבת לחלום. ללא ספק את הילדה הקטנה של אבא!
אתה מגיע לשבט כי זה מה שכולם עושים, כי אתה רוצה להיות עם החברה ולהעביר את הזמן בכיף, אבל תכלס הערכים והעשייה שמסביב לא כל-כך מעניינים אתך וחבל אם אתה כבר שם אז נסה גם להפיק תועלת מעבר לכיף-גיבוש
איך יראה ג'סטין ביבר בעוד שלושים שנה ?
את מרוקאית ! אולי לא בטוח שאת כל כך חברותית לאחרים , אולי בגלל שאת מכעיסה אחרים או מעליבה אחרים . תורידי את המזג החם שלך כדי שיותר תתחברי לאנשים אחרים. לא בטוח שאת מקובלת , אבל חלקית . את צריכה להוציא את הנערה החברותית שבתוך גופך.
את כל רגע בחייך את מתעדת בחנויות בגדיים ונעליים!!
אתה קשוח מתעצבן בקלות ולא אוהב לצאת מהבית.....
אתה בבני ברק לומד תורה אוהב את ה' יתברך רק טוב יצא מימך :)
על פי האסטרולוגיה הקלאסית אריה וקשת, שני מזלות המזוהים עם יסוד האש, מסתדרים היטב אחד עם השני. במערכת זו נראה הרבה אש ותמרות עשן (בכיוון החיובי, כמובן). האריות יהופנטו מהאופטימיות והמוחצנות של הקשתים ופשוט לא יבינו כיצד יכול להיות מישהו יותר שמח ואופטימי מהם, בעוד שהקשתים שאוהבים להשתעשע יוקסמו מהפתיחות ושמחת החיים של האריות. ביחד הם יהנו מחופש, הרפתקאות ופגישות עם אנשים חדשים. מבחינה מינית, שניהם מלאי תשוקה ובמיטה הם יהיו מאושרים ביחד, במיוחד כאשר האריות מסוגלים לשמור את הקשתים נאמנים. תכונת המנהיגות של האריות מוערצת על ידי הקשתים ומביאה אותם למצב שהם מופתאים בכל פעם מחדש מהיכולות של האריות למנהיגות ולמציאת פתרונות לכל בעיה. לסיכום: לכו על זה, מערכת טובה מאוד וארוכת טווח.
את נפתחת לכולם ולא מסתירה דברים, את אוהבת את כל חברותייך וכולן אוהבות אותך!! אנשים כאלה יש רק אחדים !!
אתה שפוך לשינה ואתה אוהב לישון הרבה כמו שנת חורף
אתה היפופותם שמן מכוער עם שערות באף..... משתתפים בצערך
תגיד לי אתה מטפל בעצמך תיקח מיליון פסיכלוגים לחדר מיון דחוף!!!!!!!!!!!!!!
את בת אמיתית !!!
כמו שקיבלת חצי פה תקבל חצי בהרבה דברים אז כדאי לך ללמוד יותר
ילדה את ורודה.. סתם,אבל מכל התוצאות את הקול השפוי. תמשיכי כך(:
אתה ילד שאוהב להיות בחבורה של בריונים ואוהב להציק לילדים
טוב נו, לפחות אתה יודע לחרוז.
את סבירה! יש לך חוש אופנה מצוין אבל את משום מה מתלבשת בצורה שונה! בגלל שאת מתביישת בעצמך! אל תתבשיישי ותיהיי מווווושלמת!
יש לך ביטחון עצמי בצורה מוגזמת, דבר שיכול לגרום לסלידה אצל אנשים אחרים ,אנשים שלהם ביטחון עצמי מופרז אלו בד"כ אנשים שחצנים ויהירים .. ישנם אנשים שימשכו לכך ויראו בכם כמנהיג ואף יעריצו אתכם על כך. נסו לשמור על הביטחון העצמי, אך עם זאת קצת צניעות לא תזיק!
אתה 2 פאק חבר טוב מאוד אתה מוכן להקריב את חייך למען החבר הכי טוב שלך וגם אתה זמר טוב עם טעם טוב בשירים!!!!!!! @_@
אתה אוהב אייל גולן קובי פרץ אתה אוהב מוזיקה גרועה אתה ערססססס!!!!!!!!!!!!!!
אתם רוצים את האישה לעצמכם...או את הגבר כמובן...החבר הכי טוב שלכם הוא עכשיו מי שתרצו להרוג...