את מתלבשת לפי האופנה החדשה! יש לך חוש אופנה משגע! ואת יכולה ללכת עם כל סגנונות האופנה כי את לא מתביישת בעצמך!
את יפה עדינה ורגישה אוהבת את החיים בלי שינועים יש לך הרבה אנשים שאוהבים אותך אבל יש גם כאלה ששונאים ולך לב זהב ואת לא דברנית יותר מידי🤗
את/ה מאוד ביישן/ית .. אם את/ה רוצה שייצא ממך משהו.. תתחילו קצת להתגבר על הביישנות
אתה איש מרושע חסר לב ואנושיות כלשהי ואוהב להרוס לאנשים את היום בקיצר שטן מושלם!!
מצטערת לומר לך , אבל אתה חננה ... רב הפעמים תעדיפי לשמור על הלימודים שלך ועל העתיד. שלך. את יותר מדי סגורה , מומלץ שתפתחי לא תתביישי מכל דבר, אל תחשבי מה כולם חושבים עליך. את סגורה ולא מטפחת את עצמך מספיק. קשה לך להתחבר לאנשים אחרים. אפשר לומר שאת חננה וכדי מאוד שתשני את זה :)
ברשימת השידוכים שלכם יהיה את פיץ
מזל טוב! 🥳 אתם דשא! אתם חברותיים, שובבים, אופטימים, רכים ונעימים. כאלה שאוהבים לבלות עם אחרים, לשחק, לצחוק ולתמוך. אתם תמיד שם – גם כשלא שמים לב אליכם. אתם כאלה שלא מתלוננים, גם כשדורכים עליכם, ותמיד צומחים מחדש.
את/ה נבון/ה ולמדן/ית ובגדון בן אדם די רגוע💙
בני שנת הסוס הם בעלי בטחון עצמי, אנרגטיים ובעלי אומץ ותעוזה. הם אוהבים להיות היכן שדברים "קורים" וזזים קדימה, הם מעריצים פעילות פיזית ואמון גופני. כמו כן הם אוהבים אתגרים מחשבתיים ויצירה. הם דברנים גדולים ובעלי כושר שכנוע וממש מהנה לראות אותם מתווכחים בהתלהבות ובמחשבה. חשוב להם לצאת מכל ויכוח כשידם תמיד על העליונה. כאשר הם נתקלים בהתנגדות וחוסר יכולת לשכנע, הם הופכים לחסרי סבלנות ותוקפניים.
מתאים לך לגור בבנין באיזור עירוני. לא נורא יש גם דירות יפות :)
אתתם מללכי הכתה ! אאתם שוולטיים בהכל וייש לכם שפווטים [= ייש לכםם כמה אוויביים שאאתם לא סוובליים .. . אבלל מה לעשוות זהה החייים (:
אתם האלמנט החמישי! אתם מאוד מאוד מיוחדים ומסתוריים, אתם אוהבים סודות אתם שקטים, סבלניים ורציניים .
אתם שלושה אחים במשפחה,אתם יודעים לעשות כשפים,יש להורים שלכם חנות סנדוויצ'ים,אתם די מצחיקים,יש לכם אח די דביל ואח חננה,ויש לכם חברה טובה שמאוהבת באח החננה שלכם.
כמו שקיבלת חצי פה תקבל חצי בהרבה דברים אז כדאי לך ללמוד יותר
אתם מסתוריים, לא מתחברים בקלות עם אנשים. וכשאתם כן מתחברים אתם עדיין רבים ואם אותו אחד יבגוד בכם איכשהו לא תתראו אותי לעולם.
את בסדר.. אין לך תיציאות הדפוקות האלו של הבלונדיניות.. רק הן מסוגלות להתקשר לבית שלך ולשאול אותך איפו את.. אבל הייתי אומרת שכדאי לך להיות דפוקה לפעמים.. זה מצחיק וכיף להיות לפעמים טיפה בלונדינית כמו מסטולה, זה משחרר (:
חזר, בריא , ערמומי ומקובל. כולם רוצים להיות בחברתו וחנונים מפחדים ממנו ..
אתה חמוד אליהם ~ ^^ קרדיט לי 3 >
את נפתחת לכולם ולא מסתירה דברים, את אוהבת את כל חברותייך וכולן אוהבות אותך!! אנשים כאלה יש רק אחדים !!
כמה אפשר לך תמים וביישןן . אתם לא מתענינים הרבה על העולם. וקשה לך לסמוך על אנשים . אבל חבריך תמיד יודעים שאליך אפשר לסמוך בעיניים עצומות.
את/ה אמיתי/ת . את/ה לא מפחד/ת להיות עצמך וממש לא אכפת לך מה אומרים עליך.
מדהימה, מושלמת, מלכה של העולם
את\ה אוהב\ת לרקוד, מלא\ה בחיוניות, גמישות, ביטחון עצמי ואהבת קהל. אפשר לראות שהמקצוע המתאים לך ביותר הוא רקדן\רקדנית.
אתה שפוך לשינה ואתה אוהב לישון הרבה כמו שנת חורף
כל הזמן מסתכלת עלייך בפרצוף מוזר ואת לא מבינה למה.. תנסי להבין שיש לך את הקסם ולה אין ואל תראי לה מה הוא ותמשיכי להיות כזאת ואל תלמדי אותה דברים שאת הכי טובה בהם זה לא עלול להיות טוב =\
אתם לא אוהבים גיטרה ולא חושבים אפילו ללמוד לנגן.
תנסה לא יותר מידי להשוויץ שאתה חכם אתה טוב בלימודים תמשיך ככה יהיה לך טוב
אתם פיה! אז הם יפים מקסימים חינניים וחמודים יש לכם מלא חברים (אפילו חיות ) ואתם תמיד מוקפים בשמחה ואהבה.
אתה מתפוגג, תמיד מנצח במחבואים, ולפעמים מסתיר את עצמך מאחרים
את/ה ממש ממש חכם ועוזר אבל לפעמים זה יוצר הרגשה של הרבה צרות! את/ה תמיד תפעל נגד האופל (רוב הפעמים אתה תהיהי יחד עם גריפינדור!) את/ה בטח אוהב את צ׳ו, סדריק, הארי, דמבלדור ומינרווה!
אתם חמודים ומתוקים ונחמדים אתם אוהבים לעזור וכולם אוהבים אתכם.
את/ה נאמן/נה, חברותי/ת ונחמדה תמיד תנסה/י לעשות שולם אם את/ה והחבר/ה שלך בריב
את מיתלבשת בסדר לא אופנתית מידיי אבל יש מכוערות ממך וזה בטוח קצת מייקאפ לא יזיק לך !
את אמיצה את מוכנה להקריב את דואגת לבטחון אחרים מעל לבטחונך האישי את תלכי אחרי הלב שלך..
את יפה אבל בכל זאת את צריכה שיפור טיפ טיפהה!! <3
אתה לא יודע מה זה מכשיר פלאפון שלא להיתפלות מהזה טכנולוגיה יש עולם בחוץ צא מהמערה אחי @
:| טווווב... תנקה את עצמך לפני שכולם כאן מתעלפים!!
כע רון שהוא טמבל חמוד תדעי ממש מתאים לכם 🥰👨🦰👩👶
אתה אמיץ אתה יכול בקלות להציל מישהו אתה ממש יכול לעזור במלחמה בהוגרווסט ישר כוח
לא, אתם עדיין לא מאוהבים, למרות שלפעמים נדמה לכם שכן תנו לעצמכם עוד הזדמנות, תכירו אנשים ואולי תמצאו את אחד
אתם נורא שובבים, אוהבים הרפתקאות, להתנסות בהרבה דברים חדשים, מולטי-טאסקרים, ואתם עם אישיות עשירה מאוד וכולם רוצים להיות חברים שלכם, למרות שלפעמים אתם רוצים להנות מהלבד שלכם. מעניין מה אורך השיער שלכם…
אתם חכמים מאוד, ומוכשרים מאוד. אתם אופנתיים ותמיד מבינים מה הכי הולך עכשיו, ומה לא. אתם חברים לחיים, ומי שהכיר אתכם, זכה! ותזכרו- נצנצים הופכים הכל לטוב יותר!
אתם בעד קטע של רגישות, להיות יחד אבל בלי צחוקים ופינוקים וליטופים.
אתה מעדיף ללכת על בטוח וזה ... הכי בטוח חח
אתה מהנסתרים שתמיד מתכננים כל צעד שלהם בתוכנית בזהירות רבה
לא בטוח עם המורה שלך מכשפה אבל אל תיקח סיכון!!!
את\ה לא ביישנ\ית ומתחבר\ת לאנשים במהירות את\ה אוהב\ת לשתף ובקיצור חבר\ה של כולם
הרמיוני הילדה החכמה האמיצה אתה גאון ואתה יכולה ליעות ברייבנקלו
סינדרלה מאוד קלמזית אבל מסודרת ונקייה מאוד והיא גם נורא אוהבת חיות👠
את ממש סקרנית. את אוהבת לצייר. אבל לא תמיד יש לך סבלנות וברגע שאת רוצה משהו את לא תוותרי עליו
אולי זה נשמע לך כמו דבר רע ומי אני שאשפוט או אשנה את דעתך, אבל לפני המחשבות הרעות תקשיב/י לי, את/ה משחק/ת את התפקיד המגניב פה, את/ה זומם מזימות עם העורב שלך בזמן שהשאר מחפשים פתרונות מאיך להפתר מהרעיונות המגניבים והרשעים שלך, אז תחשוב/י בגדול!
אתם רצים, קופצים, מטפסים, ולא נחים לרגע (חוץ מי בשעת השמנת)
אין לכם ניסיון בחיים ועושים יותר מדי שטויות… כל הכבוד!😂
אוהבים כל חלק בעולם. אתם אוהבים להלחם אבל גם להנות מהחיים
את הוגה מקסים חופשי שאוהב לקרוא וללכת על הרפתקאות בתוך הדמיון שלה. את לא ביישנית, ואת לא מפחדת לדבר על מה שאת חושבת, במיוחד במצבים חזקים וקשים, אם כי את יכולה להיות מהוסס מעט עצבני כאשר. את אהודה מאוד דואגת לנזקקים. את יכולה להיות עקשנית ותמיד מנסה להגן על אנשים שהיא באמת אוהבת. את גם מאוד סבלנית כלפי אחרים.
את.ה אמיצ.ה חכם.ה ותיתן.י למישהו להוריד אותך
את מאוד עקשנית ומאוד לא אוהבת שאנשים לא מתיחסים אליך
אתם ספונטנים מאוד, ואם מישהו שחשוב לכם יבקש משהו תעשו אותו בשמחה. אתם נאמנים.
אתם מצחיקים שנונים ומקובלים אבל אתם מסתירים את הרגשות העמוקים שלכם מאחרים
בדקי בבקשה מה יותר סביר שתעשי, במבחן שאת עושה, שוב. - ואם את מתעקשת שאגלה לך מה את - את ממורמרת, משועממת. אבל את חכמה, עוקצנית. את בן אנוש.
מי את.ה משומרת הערים האבודות 🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁 לין סונג!
אף אחד לא הבין אותך כי הייתה שונה אבל עכשיו רואים את אותך האמיתי
את רפונזל את אמיצה סקרנית וחברותית וכל מי שיפגוש אותך ירצה להיות בקרבתך
אתם חשדניים, שקטים, פחות מתחברים עם אנשים אבל נאמנים ואוהבים.