אתה 2 פאק חבר טוב מאוד אתה מוכן להקריב את חייך למען החבר הכי טוב שלך וגם אתה זמר טוב עם טעם טוב בשירים!!!!!!! @_@
עצמאי זכרי, אינטליגנט, שנון ודעתן, חושב תמיד לפני שמרגיש, תקשורתי וחקרן. סטודנט נצחי ומורה במהותו, פתוח גמיש וחופשי במחשבתו. נהנה להיות לבד ולרכוש המון ידע ותמיד מעסיק את עצמו. מתקשה לחבר את ראשו לגופו, אסטרונאוט וחובב פילוסופיה.
את תמימה יפה עדינה אך קצת נאיבית. את לא מאבדת אף פעם את התקווה שיום אחד הנסיך שלך יבוא. את תמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה. יש לך לב גדול ואישיות יפה שיכולה להקסים כל אחד, אפילו את רגזני.....
אאתם ממש חננות ! אאתם מרשיים לאחחרים לקלל אתכם , אככפת לכםם רק מהבצפרר ומספרריים .. תפפסייקו להתרכז רק בבצפר , ותתחיילו להנוות מהחחיים (( : * חיייייייים רקק פעעםם אחחת *
עצמאית, קצת עצבנית ואין לך הרבה שליטה עצמית. אבל הרווחת אומה חזקה במיוחד
עקשן ומעשי, סבלני ויסודי, מילדות הוא בוגר ומאוד אחראי. מסודר ומסגרתי, לרוב שמרני, מחושב, איטי, נאמן ומשפחתי. מבין בהרבה אך אינו מעמיק, ידו בכל ויד כל בו, את הקצב שלו לא ניתן להאיץ, מתקדם בדרכו ובדרך שלו.
היא לא מקנאה בך היא כך הזמן שמחה בשבילך שיש לך משהו חדש היא שמחה בשבילך שאתה יוצאת איתה ויש לכן הרבה דברים משוטפים ופשוווווט חברווות מושלמות, אבל היזהרי יש בכל דבר טוב גם משהו רע ולהך =]
לא ילך לך כלום ולא תצליח בכלום יהיה לך איום ונורא!!!!
עם הוא מתנהג מוזר ושמח כזה אז הוא היתנשק נשיקה ראשונה \ לא ראשונה
צבע עיניך חום מדהימות צבע שיערךשטני מדהים את בינונית לא שמנה ולא רזה הבגדים שלך מתאימים הורסים מהממים את מדליקה ממש את צריכה ללכת למלכות היופי.חח שתגדלי כמובן אם את בת 20 ומעלה דחוף למלכות היופי
את בת אמיתית !!!
לא יכירו אותכם ולא יתקרבו אליכם מסכנים!!!!!!!!!
טוב נו, לפחות אתה יודע לחרוז.
היזהר המורה שלך מכשפה כדי לך לברוח או שתהייה בקדרה!!
תנסה לא יותר מידי להשוויץ שאתה חכם אתה טוב בלימודים תמשיך ככה יהיה לך טוב
אתה איש מרושע חסר לב ואנושיות כלשהי ואוהב להרוס לאנשים את היום בקיצר שטן מושלם!!
יש לך חוש אופנה , את יפה (מאודדד) ,את מיתאפרת כשצריך ומשיגה את הבנים בשניה 1 יהיה לך הצלחה בחיים כי את לא רק יפה אלה גם חכמה בהצלחה 1
לא אכפת ך, אתה עושה מה שאתה רוצה ולא נותן הרבה מחשבה למעשיים שלך. יש לך צד יצירתי . היית יכול/ה לבזבז את החחים שלך בחדר חשוך כותב/ת וקורא. כמה אפשר לקורוא לך אימו או גותי ?
תתפרסמו לדוגמא כמו: עידן קפון מהישרדות, דנה מהאח הגדול ועוד...
בדקי בבקשה מה יותר סביר שתעשי, במבחן שאת עושה, שוב. - ואם את מתעקשת שאגלה לך מה את - את ממורמרת, משועממת. אבל את חכמה, עוקצנית. את בן אנוש.
אתם מורכבים מפחדים לאכזב את משפתחם אתם טובי לב אבל לפעמים עצבניים ומורכבים עברתם דרך ארוכה ועברתם דברים קשים אבל הגעתם לדרך הנכונה.
אתה בקושי שם אליהם אבל אכפת לך מהם D: קרדיט לי 3 >
כמו שקיבלת חצי פה תקבל חצי בהרבה דברים אז כדאי לך ללמוד יותר
את סבירה! יש לך חוש אופנה מצוין אבל את משום מה מתלבשת בצורה שונה! בגלל שאת מתביישת בעצמך! אל תתבשיישי ותיהיי מווווושלמת!
את/ה ממש יפה אך אתה לא תמיד מודע לכך, ואנשים חושבים שאת/ה מאוד יפה.
את/ה נגרר אחריי אנשים, אף פעם לא היית במערכת יחסים ואתה מתבייש לדבר עם אנשים אחרים!
ההורים שלך מעצבנים מאוד.. אני חושב שיש הורים טובים יותר...
אתה שום דבר אתה לא מגניב ולא חנון אתה בסדר בממוצע
סטגוזאורוס הוא סוג של דינוזאור אוכל עשב במשפחת סטגוזאוריים שהתקיים בתקופה היורה באמריקה הצפונית. זהו אחד הדינוזאורים הידועים, הודות למראהו הייחודי הכולל שורה כפולה של לוחיות בצורת מחומש לאורך גבו וארבעה דוקרנים בזנב. שמו נגזר מיוונית ופירושו "לטאה מכוסה" או "לטאה בעלת גג".
בטח אומרים לך תמיד שאת/ה כליל החורש, הלא זה ברור: את/ה פורח/ת באביב, אוהב/ת חופש ואוויר צח, ומכנים אותך גם כליל/ת היופי. את/ה שופע/ת תמימות ולבביות, ונעזרים בך תמיד כשזה נוגע לבעיות כבד, טחול, נזלת כרונית, בעיות בדרכי הנשימה, צהבת, אבנים בכליות ונפיחות ברגליים של נשים הרות. אז מה אם את/ה רומנטיקנ/ית חסר/ת תקנה שמסמיק/ה בקלות, גם אם לעיתים נדמה כי קליפתך סדוקה ומחוספסת, כשאת/ה פורח/ת אי אפשר לעמוד בפנייך. את/ה פשוט מותק.
אם מישהו ענה שהוא מסתרק, מצחצח שיניים, כמעט כל הכיתה משתגעת עליו.
בגיל 100 כאשר תהיו נורא זקנים תחלו בסרטן תהיו בבית חולים ואז...
אתם מאוד מחוברים לטבע, אוהבים טיולים והרבה יותר מחבבים בעלי חיים מאשר אנשים. ועם זאת, אתם מאמינים בשיוויון ולא רואים הבדל בין בני האדם. יש סיכוי שתהיו טבעוניים יום אחד (אלא אם כן, אתם כבר עכשיו…). וגם אם זה לא, לפחות אין לכם סבתא שהיא עץ =]
את\ה מהיר\ה,שרירי\ת, תחרותי\ת, חטוב\ה ואחד שאוהב משחקי ספורט. מקומך האמיתי הוא במים. שחייה זה המקצוע שהכי מתאים לך. נ.ב: כשאתה במים העמוקים, תיזהר לא לטבוע...
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת