כל הכבוד ! אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו
Đố
thăm dò ý kiến
אתה חכם הקשבתה בלימודיםם ואוו עברתה את כיתה ה' מזלל טובבב!!!
יש לך די הרבה מזל