Tebrikler oncelikle.Efendi tabiri,Selcuklular zamaninda kullanilmaya baslanmis,daha ziyade Osmanlilarda 15. yuzyil ortalarindan itibaren tahsil terbiye gormus kimselere mahsus bir lakap olarak kullanilmistir.Zamanla, bu manada kullanilan celebi kelimesinin yerini almistir.Devletin ileri gelen memurlarindan bazilarina efendi demek adet haline gelmisti.
Kendinizi genç hissetme eğilimindesiniz. Ancak yaşınızla doğru orantılı olarak gelecek tecrübeleri ve olgunluğu gerektiği gibi yaşayamazsanız bu kez de çocuğunuzun evden ayrılması ya da işten çıkarılmak gibi bir durum sizde şok etkisi yaratabilir. Bunun sonucunda düşünce yapınız tamamen değişmek zorunda kalır.
Mutsuzsun böyle olmaktan vazgeç ama çok güzelsin...
Çok Fazla Boş Konuşuyorsunuz Lakabınız CafCuf :D
Sen hem iyisin hem kotusun
Kilon tam kıvam fazla almamaya bak :)
Verdiğin cevaplar o kadar düzgün ki sen galatasaraylıdan başka biri olamazsın :)
Sanırım testi uyuyarak çözdün.. Bir daha çözmeyi dene istersen.. İnan senden çok ben utandım...
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle İsmet olucak...Zengin bir hayat sizi bekliyor :)
En uyumlu B Kan grubu B gruplarının farklı kişiliklerle daha kolay ilişkiye girebilmelerinin nedeni, genetik doğaları gereği daha uyumlu olmalarındandır. Çünkü kendilerini rekabet ve savaşlara karşı daha az eğilimli hissederler. Onlar diğerlerinin bakış açısından da bakabilirler. Empati yetenekleri vardır.
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Senin futbol yapın bu takımı gösteriyor sen kesinlikle burda oynamalısın
Opulmesi gereken ve bizlere en mutlu anlari yasatan kutsal yerimiz.Sevgililerin vazgecilmez adresi kimi zaman.Sanslisiniz bu sansi kullanin ve daimi mutlu olun...
Her zaman aklinizda "O da benim onu sevdigim kadar seviyor mu acaba?" sorusu var. Üstelik bu soruya kesin bir yanit da bulamiyorsunuz. Bu kadar süpheci olmak askiniza zarar verir.
Evleneceğiniz kişinin ismi D harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
İnternet konusunda bilginiz yok malesef.. İnternet sizin için sadece ADSL faturalırndan ibaret..
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
ÖNSEZİLİ: Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun. İçgüdülerinin hayatını yönlendirmesine izin veriyorsun. Bu da seni başarılı yapıyor. Öğretmenlerin seni sevmesi, beğendiğin çocuğun senden hoşlanması, moda hakkındaki doğru kararların hep önsezilerinin gücü sayesinde !
ÇOK BİLMİŞ KENDİNİ BEGENMİŞ UKALA DÜMBELEĞİ OLAN ŞİPŞİRİN
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sen Zoktay gibi soğuk duran ama içi sıcacık olan birisin.Sakaci ve temas sevmeyen birisin.Tatli ve güzelsin.Sub2'in mükemmel!
Doğayı seven, yardımsever ve cana yakın bir karakterin var