Aslında çok şirinsin.Vede çok şakacısın bu yüzden insanlar seni çok seviyor.
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Sen insanlarla samimi olmaya çalışıyorsun ama ne fayda! Seni dışlayabilirler ama sen pes etmeyeceksin! Güvenebileceğin ve arkandan bıçaklamayacak bir dost aramaya devam et sevgili Jeongin!
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var