Cesaret senini göbek adın olmuş!Macera lafını duyunca atlayanlardansın.Herkesin yapmaya korktuğu şeyleri hiç tereddütsüz yapabilirsin ki bu senin kendine güvenini gösterir.Ama unutma bu cesaret tehlikeye yol açabilir.Onunda bir sınırı var...
Eğlenceli macera perest bir kişiliğin var.Birsürü dostun var
Sen Ashley'sin,pembeyi ve köpekleri çok seven Disney kızı.
Sen %100 selenasın tatlı ve başarılısın sen selenatormusun?
Masum ve sevimli biri olmalısın. içinde çocuk asla büyümeyecek... ama endişelenme sen böyle daha güzelsin bnce ;)
Son derece sosyalsiniz,büyük bir arkadaş kitleniz var ve en yeni konular sizden sorulur...
Çok aşırı korkaksın korkularını yen
San Francisco tam da sende biraz varolan hipi ruhuna uygun.Etrafında ki değişik karakterde ki insanlara göre oldukça açıksınız ve yeni şeyler keşfetmeyi seviyorsunuz.
Senin adın söylendiğinde akla ilk gelen hareket. Cıvıl cıvılsın. Sürekli hareket halindesin. Sen popsun. O sensin. Seni bundan daha iyi anlatan müzik türü yoktur. Eğlence sen, sen eğlencesin.
Neşeli, enerjik ve hareketli yapısıyla dikkat çeker, fakat bir o kadar da kararsızdır ve sürekli fikir değiştirir Pratik, akıllı ve çekicidir. Fakat anlamak çok zordur. Çünkü sürekli bir değişkenlik içerisindedir.Tezcanlıdır ve hareketli yaşamayı sever.
Sadece 2-3 arkadaşı değiL herkesLe arkadaş oLan bi tipsin.. BöyLe devam ed :)
Görünüşte sert mizacı olan bir kişiliğiniz var. Ancak içiniz hiçte öyle değil çok duygusalsınız. Sert kabuğu olan ancak içinde çok güzel bir inci taşıyan istiridye gibi.
Testi yaptın ve güzel oyuncu ve şarkıcı olan Selena Gomez'e benzediğin sonucuna vardım
Sen çok cesur bir prensessin.Ayrıca isteklerinin peşinden giderek hedefine ulaşıyorsun.Sevdiğin kişi uğruna her şeyi göze alırsın.Yalnız biraz inatçısın.
Uysal Apartmanda Yaşayabilen Sevimli Gerektiğinde Sizi Koruyabilecek Bir Köpek
İnce sesinle herkesi büyülüyorsun evet sen 'o'sun! :D
Ateş daima azimli liderlik duygusu yüksek ve hırslı bir elementtir. güç elementi olduğundan gelen daha iyi olma hırsı onları devam etmeye teşvik eder.(ateş ısı kaynağıdır ısı olmadan canlılar yaşayamaz)
Sen arkadaşların için iyi bir dostsun.onları yarı yolda bırakmassın.
2011 Boğa Burcu Uzun zaman sonunda gelen yıl sizin yılınız olacak. Satürn'ün uyumlu burcunuz Terazi de bulunması iş hayatınıza mükemmel bir harita çiziyor. Aşk hayatınız son üç yılın en güzel aylarını yaşayacak. Kilo almaya müsait bir yıl yediklerinize dikkat etmelisiniz. Mayıs ayında iş hayatınızda meydana gelen bir değişiklik ya da ilerleme önümüzde ki iki yılda da etkisini gösterecek.
Çok naziksin..Herşeye olumlu yönden bakıyorsun..Güzel ama çok nazik olmak sağlığına zarar verebilir dikkat et..
Senin ingilizce ismin Riley olmali...Riley cesur,gozupek,yurekli anlamlarina gelir ve senin karakterinle birebir otusuyor...Sen o kadar cesursun ki olumu bile goze ala bilirsin...Keske herkes senin kadar cesur olsa ;)
Ebrar Karakurt gibi heyecanlı ve sabırsız bir kişiliğin var bu senin Ebrar ile çok fazla ortak yönünüzün olduğunun kanıtı
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
Lord Voldemort hakkında yeterli bilgiye sahip değilsin. Nasıl bir işin içine girdiğini bilmiyorsun! BAŞIN BELADA!
Kova Burcu kadını, arkadaş canlısı ve dışa dönük bir yapıya sahiptir. Bu özelliği sayesinde çevresindeki insanlar tarafından çok sevilir. Aynı zamanda aranan arkadaş tipidir. Kova burcu kadınının yanında kolay kolay kimse sıkılmaz. Oldukça zekidir.
Biraz obursun (yüzüne söylemek istemezdim) .Mantığın ile hareket etmek istiyorsun ama yemekten başka birşey düşünmüyorsun.
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Isteklerinize ulasmak için önünüze çikan firsatlari degerlendirmelisiniz. Cesaretinizi toplayip kararlilikla planlarinizi uygulamaya baslatabilirsiniz. Moralinizin yükselecegi ve kendinize olan güvenin artacagi bir dönemdesiniz. Bu dönem derin ve canli bir iliskiyi haber verir. Sizi doyuma olusturacak samimi bir iliskiyi var olan iliskinizi ise gelistireceginize isaret eder. Asiri heyecaniniz ise zaman zaman tartismalara neden olabilir.
Demokrasiye önem veriyorsunuz, ekonomide devletçilik modelini destekliyorsunuz... İnsanlar arası ayrım yapacak olursanız; din, ırk veya renk sizin için önemli değil, önemli olan o insanın çalışkanlığı ve onurudur. Ayrıca, büyük bir komutansınız, savaş alanına çıktığınızda, sesiniz tüm alanda yankılandığında, herkes çakı gibi dimdik durur ve tek bir çıt dahi çıkmaz. Söylediğiniz şeyleri, verdiğiniz emirleri, ilahi emirler gibi dinler ve uygularlar; herkes size büyük bir saygı duyar.Bu yolda devam ederseniz, saygı duyulan birisi olarak anılırsınız.
Ögrenci yasamı kısıtlı yasam kosulları ama olsun sehir canlı kızlar kanlı ak bakalım deliuanlı xD
Utangaçsin ama cesaretlisin anlatmayi konusmayi seversin arkdas cevren coktur ama arkdas cevren iyi degildir calisirsan herseyi basarabilirsin eglenmeyi seversin pozitif dusunursun iyi birisin canim💗
Sen lalallalala sın dışa dönük ve eğlencelisin hep gülersin üzülmeyi çok bilmezsin arkadaş ortamın her zaman vardır💗
Kendini değişik hissetmek,yavaş yavaş yol almak ve egzosdan çıkan o homurtulu sesle kendini farklı hissetmek istiyosun.Özgürlüğün de senin için herşeyin
SELÜLİTLERİNE MAKYAJINA SAÇINA BAŞINA VE GİYİMİNE KAFAYITAKAN YEGANE KİŞİLİK
Doğruya doğru, siz de hayli neşeli birisiniz. Sıkıntıya fazla gelemeyen, eğlenmeyi seven… Haliyle monoton bir yaşamı olan, hele kendini hiçe sayan biriyle yaşayamazsınız. Size hayattan her an zevk almayı bilen, olumlu, güler yüzlü bir eş lazım. Bununla birlikte sevgi dolu ve sıcakkanlı da olsun. Böyle birinin arada bir tembellik, yeri geldiğinde bencillik yapmasına göz yumabilirsiniz. Keyfi tembelliğe çevirme oranı arttığında hafiften bir ayar yaparsınız, olur biter... Size ve eşinize bol keyifli bir evlilik hayatı dileriz...
Vaovvv! Senin sevgilin Tugay Demir Çeviker! Bir damla göz yaşı= Bir bina Sen onun sevgili avukatısın. Mutluluklar dilerim❤️🔥
Cok pozitivsin ancak kendine zaman ayırmaya calıs
Test bile seni çözemedi... Vayy bee !
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.
Arkadaşınla uzun zamandır berabersin.onu sen çok seviyorsun.oda seni çok seviyor.
Ela göz,kumral,erkek
Sen tam Thanos’sun. Dıştan ne kadar garip dursanda için çok iyidir. Belki Dünyanın bile en eğlenceli kişisi olabilirsindir. Auran her zaman çok yüksektir.
Yemek yemeyi seven bir tür kuşsun (sanırım bir tavuk). Sapık fakat iyi kalplisin... Arkadaşlarını düşünen cömert aynı zamanda Foxy ile yatmayı arzulayan birisin.
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen varya xD tam benLiksn xD ne fazla takısıosn nede sallıosn okulu..dersslerlede aran ii gbi gbi..sPrsn bnCe..böLe devam etmeLsn..okLda da seni Tanımayan yok gaLiba..parmakla gösTerilenLerdenSin sen ;)
Sen Mutlu Sarca'sın, gruptaki en zeki kişisin. Oldukça eğlencelisin, insanları kırmamaya özen gösterirsin ama sinirlenince bambaşka birine dönüşürsün, sevdiklerinle uğraşmayı seversin, yeteneklisin ve insanları kolaylıkla şaşırtabilirsin...
Atalaya fena tutulmuşsun, çok duygusalsın çok iyi ve yeteneklisin.
Sen Sedef Yankı Sarmaşık'sın. Kendi kafan göre takılıyorsunuz ve insanların ne dediğini hiç umursamıyorsun, eğlencelisin, arkadaşlığa önem veriyorsun onlar için her türlü fedakarlığı yapabilirsin. Sana tamda Alaz Altuğ Sipahi gibi biri yakışır.
Çok utangaçsın ama bazen sinirli oluyorsun Bir şey olursa hemen arkadaşlarının yanına koşarsın Sen Fluttershy gibisin
Opulmesi gereken ve bizlere en mutlu anlari yasatan kutsal yerimiz.Sevgililerin vazgecilmez adresi kimi zaman.Sanslisiniz bu sansi kullanin ve daimi mutlu olun...
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
Aliscim ne kadar cesursun böyleeee...
En spr meleksin herşeyi yapar tüm gökyüzü hükümadarı olursun ayrıcaaaaa tüm meleklerin baş tacısın
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sen Onla Gdiyon bir cafe ye oturdun diyelim senin yanında birine baksa Nasıl bir tepki verirsin
Evleneceğiniz kişinin ismi K harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Güzel,çekici ve alımlı.. ama herşeyden önemlisi fedakar. sevdikleri için aşkından,hayatndan vazgeçebilir.. gururludur ve gururu herşeyin üstünde gelir.. ve gerçek aşkı için yıllarca beklemesi gereksede bekler!!
GururLu..KararLı..Zinde ve Formda ;) Spor Yapmayı Sever..
Günlük hayatında risk almayı sevmiyorsun. Oldukça sade giyiniyorsun. gömlekler, dar pantolonlar, oxford ayakkabılarve askılı bir çanta. Bunlar senin günlük hayatında Kullandığın eşyalar. Taktığın Güneş gözlüklerinide es geçmeyelim. sürekli bir kendini tekrar etme sorunu var sende.Kötü giyinmiyorsun ama Biraz daha farklı şeyler denemelisin. puantiyeli, çizgili veya desenli kazaklar ve soluk renkli pantolonlar sana çok yakışıyor. Belki swiftie belki ATS'sin Ama tarzın Taylor swift'e ait.
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Biraz normal kilonu açmışsın ama sen daha fazla almamaya bak...
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi