Anket
Sen de onun gibi kötülüğü temsil ediyorsun!
Test
ABİ KAPLUMBAGA BİLE SENİ GECERRR!
Küçüksün ama baya yeteneklisin
KATALANLAR
DER DELİSİ (UH70 İN MANİTASI xD)
Forvet
Sen tam bir Deniz'sin.Yani doğru çocuk.Ama bazen yanlışlar da yapıyorsun.Bunları anlaman kolay oluyor.
Çok iyi bir dostsunuz, her zaman arakdaşlarınıza sahip çıkıosunuz.
Çalımların,hareketlerin,vuruşların mükemmel.Klas bir oyuncusun tıpkı Messi gibi
WWE nin 2.ci kısa güreşçisisin ama boyuna göre çok çevik ve çok iyi dövüşüyorsun meksikalısın ve 619 hareketini yapmayı seviyorsun ayrıca maske ile bir pantolon giyiyorsun!Bide WWE DE smackdowda dövüşüyorsun.