Sen testi geçtin idol olmak için uygunsun çalışmaya devam et
6. hissiniz güçlü ama siz onu gözardı ediyorsunuz. Oysa bu özelliğinizden yararlanabilirsiniz. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya ve yorumlamaya çalışın. Başucunuza mutlaka kalem kağıt koyun ve rüyanızı yazın. Hayat sizin için çok daha kolay olacak. İnanın buna değer!
Valla yalan söylemeye gerek yok sizin acilen hayatınızda değişiklikler yapıp para kazanmanız ve doğru yatırımlar yapmanız gerekiyor yoksa yine bana hüsran diyeceksiniz:(:(:(
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
En ufak kıvılcımdan bile büyük bir alev çıkaran kişi profili ne yazıkki çevresince peksevilmez sevilse bile çevresindeki insanlar bunu ona gösteremez yerinde kullanıldığında iyi bir özellik olmasıyla beraber eksisi çok olan bir kişilik.
Genel olarak dengesiz bir yapın yok ancak zaman zaman dengesiz tavırlar sergiliyorsun.anlık kontrolsüzlüklerin ufak problemler dengeni bozabiliyor..kontrol mekanizmanı geliştirmelisin..
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Siz aski uyumu ve herseyi ile mukemmel yasayip paylasan nadir insanlardansiniz.Bu uyumunuz sizi bir omur mutlu ve mesut etmek icin yeter de artar bile.Hem siz onu hemde o sizi cok iyi anliyor.Ve aranizda neredeyse sorun olmuyor hicbir konuda.Bunun degerini bilin.Ve bu uyuma sakin golge dusurmeyin...Mutluluklar...
Sizi seven kişinin baş harfi A çevrenizde ki A'lara dikkat edin.
Evet güzelsi ama çok değil kendine biraz daha bakmalı ve daha güzel giyinmelisin. Bu seni dünyanın en güzel kızı bile yapabilir. Çünkü çirkin kız yoktur her kız güzeldir tabi kendine bakarsa.
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺