Sen hem tatlı he havalı olmayı başarıyorsun. İnsanlar senin tarzına da sempatikliğine de bayılıyor! Sana çok özeniyorlar. Dikkat et seni kopyalamasınlar. Hatta var gibi kopyalayan.
Gittiğin yerde herkesi tatlılığınla büyüleyen ve samimi ve bi okadarda şeker Birisisin çünkü sen böyle iyisin 🤗
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D