Mükemmel bir oyuncusun , Elindeki Silahın Son mermisine Kadar Rakiplerine kan Kusturuyorsun , Top 15 de adını görmeye alışmışsın artık... Eminimki İyi bir clanda senin gibi Bir oyuncu mutlaka olmalı , Fazla söze gerek Yok 1 numarasın :D
Off off off, o my god , o my god, o my god siz serserisiniz kopuktan beter futbol oynar sınıfı yönetir İspik 2000c yi döver her duvarda yazı her sokakta kavgamız vardır hesabı dolaşırsınız vay vay vayy ...
Anlaşılan uzaktan vur-kaç olayını çok seviyorsun. Kasmayı iyi beceriyorsun çünkü seri ve atiksin. Ama iş karşı ırkla savaşmaya gelince durum biraz zorlaşıyor. Bunu uzaktan halletmen lazım.. :)
Psikolojik sorunların olabilir.Cenaze marşını seviyorsun.Birisi sana kötü bir hareket yaparsa o zaman onun vay haline!Bitirici hareketin tombstone piledriver pin.Senin adıııın Mark William Calaway yani kısacası The Undertaker.
Siz düzenli olarak öss ye çalışan,çevresinde örnek alına kişilerdensiniz,sizin için öss basit bir sınavdan ibaret, bu tempoyu koruduğunuz takdirde hayal ettiğiniz üniversiteye kesinlikle yerleşiceksin ;)
Bir fisilti ile baslar en guzel sevgiler bazen.Soylemek istediginiz kelimeleri solerken kondurursunuz en tatli opucugunuzu kulagina karsinizdakinin.Ve bu onu oldugundan mutlu eder.Cunku kalbine gidecek olan sozler tatli bir opucugu hak eder...
Özgün ve yaratıcı bir insansınız, ama biraz da uyumsuz ve huzursuz. Topluma renk katıyorsunuz. Aslında arıza çıkarmak bazen hoşunuza da gidiyor. Muhtemelen hayat şartları sizi bu hale getirdi. Olsun, ekolojik denge için size de ihtiyacımız var.
Masum,Eğlence amaçlı bi testti bu Fakat,Aramızda Gerçekten bi psikopat var,Damarına basıldıgında(Ki farketmez)Nezaman ne yapacağı belli olmayan harbi psikopatsınız.Arkadas listesinde olanlar Tedbirini biranönce alsınlar:)Eziyet Tarzınız;Döner Bıçağı