Sen varya xD tam benLiksn xD ne fazla takısıosn nede sallıosn okulu..dersslerlede aran ii gbi gbi..sPrsn bnCe..böLe devam etmeLsn..okLda da seni Tanımayan yok gaLiba..parmakla gösTerilenLerdenSin sen ;)
Özgün ve yaratıcı bir insansınız, ama biraz da uyumsuz ve huzursuz. Topluma renk katıyorsunuz. Aslında arıza çıkarmak bazen hoşunuza da gidiyor. Muhtemelen hayat şartları sizi bu hale getirdi. Olsun, ekolojik denge için size de ihtiyacımız var.
Tam bir görev adamısınız..! Önceden programlanmış gibi görev olarak benimsediğiniz bir işi sonuna kadar kovalamak ve yerine getirmek, hayattaki en önemli ayrıntıdır sizin için..! Bunu yaparken sistemli ve sağlam olmak gerekir...
Sen Predator'sün.Bir avcısın.Görünmezliye girip aletlerinle insanları(alienları da) öldürebiliyorsun.Omzunda taşıdığın bir lazer topu var.Ayrıca çok güçlüsün.
Sen Vader'ın çırağısın.Daha sonradan olanları anlayıp jedilara geçtin.Vader senin aileni öldürdü.Çok güçlü bir jedisın.Asileri kuran kişi sensin.Juno Eclipse senin sevgilin.(Daha fazla bilgi için ilgili kaynaklar ve filmler,oyunlar)
Sen gücü ve kudretiyle ön plana çıkan savaş tanrısı Ares'sin. Sana bahşedilmiş olan büyük gücünle ve savaşta seni üstün hale getiren savaşçıl kabiliyetlerinle yenilmez birisin. Günlük yaşamında sana karşı gelmeye cüret edebilecek fazla kişi yok.
Şuan hastenede yatıyorsun çünkü yakın zamanda ayağında ameliyat oldun WWE dünyasında Smackdowdasın kendini çok beyenmişliğin ve sinsi zekanla birçok rakibini spearla alt ediosun halbuki hiç ama hiç hayranın yok kısacası fazla sevilen bir kişi değilsin!ama yakışıklısın!!!
Her sınıfta vardır. O yoksa dersin heyecanı yoktur.Her şeye anlamlı bir espiri bulurlar.Tek rakipleri CEM YILMAZ’dır.Sınıftaki yerleri ayrıdır.Hep gülerler.Hocalar bazen azarlasalarda onlarda bu arkadaşlarımızı sever en üstünde tutarlar.