Disardan bakilinca soguk birisin ama yakin olduklarin insanlarla cok iyi anlasiyorsun!
Tatlısın ve neşelisin dışarıdan narin gözüken birisin renkli bir kişiliğin var
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Sen tamamen çılgın maceraperest bir insansın aynı taylor :))
Sende Rosé gibi hem havalı hem tatlısın, hiç çekingen değilsin.Bazenleri ölü sessizliğinde olsan da fazlalıkla neşelisin.Peki Blackpink biasın kim?Kim çıkmasını istiyordun.Umarım mutlu olursun bol şans.
Rose olmak güzel bir duygu çünkü o çok güzel biri ve sende öylesin ikinizde çok tatlısınız sesinize ince.