Senin arkadaşın çok iyi biri ne zaman olursa olsun birbirinize destek oluyorsunuz.Her şeyin birlikte geçiyor.Ama kavga edince kedi köpek gibi oluyorsunuz. ÖNERİ:Birbirinizle kavga edince sen büyüklük yap ya ondan özürdile yada onu affet.
İlgi çekici bir kişiliğin var ayrıca bazen en mutlu bazen duygularını çok belli eden bir kişiliğin var ama sen her şeyde mutlu olmayı tercih ediyorsun peki şimdi mutlumusun :D