Sen Sunny kadar tatlı vesempatik birisin.Bu yüzden çoğu zaman kolay lokma olursun.Aman ha sakın diyim bu tatlılık çok şey açmasın başına.! :)
Iliskilerde daha baskin ve korumaci olan sin sevdigine zarar gelirse acimasiz herkese karsi kotu olsanda sevgiline karsi naif sin
Bazen sinirli bazen çok iyi bir insan olabiliyorsun.Binnie<33
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Verdiğin cevaplara göre kişiliğin en çok Hyunjin ile benziyor. En iyisi olmak büyük hayalin. İstesen de istemesen de ilgi çekicisin. Fakat bazen kendini yetersiz görüyorsun ve en ufak hatan moralini bozmaya yetiyor.
Evet, biliyorum Biliyorum,ama çok az Hayır, bilmiyorum
İlişkide baskınsın, onun güvenliğini istiyorsun, sert bi o kadarda yumusakşın