Uykuyu seviyorsun tıpkı Briar Beatuy gibi
Sen cesur ,liderlik yeteneği olan,ve iyi kalpli bir prensessin.
Yardımsever,şakacı,komik ve bi o kadar eğlencelisin. Ama bazı şakalarınla bela da açabiliyorsun
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Sen çok iyisin aynı benim gibisin senin gibi biri bulmak zor yani kısaca ikizimsin TwT
Jennienin nazikliğine jisoonun tatiliğina sahipsin (keşke senin yerinde olsaydım)
Sen arkadaş grubundaki o havalı ve çekici kızsın.Genellikle spor yapmayı seviyorsun.kendine iyi bakmayı biliyosun(go girl)
O kadar kötü birisinki dünyayı yok etmek istiyorsun git bidaha test etme bunu yalvarırım kardeşim ya :D çok can sıkıcısın ve inatçı
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Evet güzelsi ama çok değil kendine biraz daha bakmalı ve daha güzel giyinmelisin. Bu seni dünyanın en güzel kızı bile yapabilir. Çünkü çirkin kız yoktur her kız güzeldir tabi kendine bakarsa.
Okadar çirkin de deil, okadar güzel/yakışıklı da deilsin. tam ortasıı yanii;)
Senin sesin aynı Miley aynı Demi kadar mükemmel hayallerine yeni bir hayal ekle ve şarkıcı ol sen bunu çok hakediyorsun...Bu yüzden sende bir ışık görüyorum o ışığı takip et ve sen yıldız ol!
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎