Eğer kendini geliştirirsen YG, JYP, HYBE gibi ünlü şirketlere girebilirsin! Bir idol olmayı düşün bence :)
SEN IDOL OLMAK İÇİN YARATILMISSIN müthiş güzelliğin mükemmel sesinle ve dansınla mükemmelsin şansını dene bence 😝 1 hafta sonra bu testi tekrar yap hep böyle tekrarla ki bozma! GOOOO GIRLSS/BOYSSSS
Sen Twilight Sparkle’sın! Başarılı, ciddi bir kişiliği olan, dersleri okulu seven, tek başına yetebilen, kitaplarına çok değer veren birisin. Ama şunu söylemek gerek ki bu kitap bile olsa arkadaşların senin için her şeyden çok önemlidir.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen tam olarak Jennie'sin hayatta sadece sevdiklerini ve kendini düşünürsün. İnsanların düşüncelerini umursamayarak kendi yolunda giden güçlü bir kadın. Senin o içten samimyetini sadece yakınların bilir. devam et girll :D
Wooaawww- Sen tam Changbin gibi sert görünen ama aslında içi sıcacık olan birisin. Kesinlikle iyi anlaşırdınız. Dikkat et seni kaslı kollarıyla öldürmesin!