Şimdiden size bol şanslar. :) Sen sen olalı böyle spor yapmamışsındır. Her gece isyan edermi bir insan ya :) Acımasız günler seni bekliyor. Bir insana bu kadarmı eziyet edilir. Senin halin harap. Bu tugay ın detayına girersem çürük istersin yada pembe tekskereye razı olursun. Bizden söylemesi halin çok harap. Ama en dayanıklı asker sen gibileridir.
Adolf Hitler, Stalin, Pala'nın Yanına Okey'e 4. Gidiyorsun. Dünyada Gösterdiğin Üstün Performansla Şeytana Bile Pabucunu Ters Giydirdin.Bizde Bu Performansını Görmezden Gelemezdik ve Seni Senin Gibi Performansı Yüksek Şahısların Yanına Koyduk. Artık Okey'e Mi Dönersin Taş mı Çalarsın Sana Kalmış...
Gelecekte herşey ne kadar güzel olacak,değil mi?Güneş tavında,mevsimler yolunda,memleket vatandaşın kolunda,bir mutluluk,bir saadet..Gündoğumu-günbatımı,arada geçen kocaman bir gün,ne keyif-ne güzelliktir bu!Dünya güzel,hayat yaşanası ve siz tam çağında gelmişsiniz dünyaya,değil mi?Kutlarız ve mutluluğunuzun devamını dileriz...Valla,keyfinizi bozmayın tabii ama,bi elli kuruşunuz var mıydı?Simit alıcam da,iki gündür bişii yemedim abii..Al sana 1 lira,akşam pazarı yedi simit alısın bununla.Günde 1 tane yesen,1 hafta yaşadın gitti sayemde.1liraya1hafta,ayda4liraya ne güzel hayat!Hesap doğruymuş lan!Bi de günahını aldık başbakanın.Memura yüzde 4 yeter o halde,ehe eheheheheehheeee...tsahhhaahahatsshhh..hssshhhss..
Efendi insanları seversiniz siz. Müstakbel eşinizden de düzgün bir yaşam, pratik bir zekâ ve olgun davranışlar bekliyorsunuz. Ne yaparsa yapsın, başarıya ulaşacaklardan müstakbel eşiniz. Sağlam bir kariyer sahibi, kendi ayakları üzerinde duran, sakin ve yetenekli biri. Ayrıca bilgili olduğu kadar da mantıklı da… Böyle birinden maddi ve manevi çok destek görürsünüz. Saygılı ve oturaklı yapısı ile insanlar arasında da dikkat çeken biri olur. Onu, yanınızda gururla taşıyabilirsiniz. Mutluluklar dileriz…