Emniyet için güçlü istekleriniz vardır İnatçısınız. Kendi yapmadığınız değişiklikleri kabul etmeniz zordur Bir şeyden kolay kolay vazgeçmezsiniz Tahammül edebilme gücünüz yüksektir Belirleyicisiniz Tutarsız kişilerden nefret edersiniz Sabırlısınız Ani değişikliklerden veya aşina olmadığınız yollardan nefret edersiniz Açık avantajlar ve kesin amaçlara ihtiyaçınız vardır Egoistsiniz Dokunma duyunuz güçlüdür Duyumsalsınız Kişisel konfor ve fiziksel zevk ararsınız Pragmatiksiniz..
Onlarla kızların çoğunlukta olduğu ve çapkınlık yapabilecekleri her yerde karşılaşabiliriz. Özelikle de spor salonlarında, barlarda, gece kulüplerinde, havuz başlarında... Onları çapkın bakışları ve fotoğraftaki gibi muzip gülüşleri ele verir. Genellikle yakışıklı ve havalı olurlar. Kendilerinden emin gözükürler, burunları havadadır.
İŞte bu siz karışık zamanlarda ortaya çıkar ve geniş kitleleri etrafınızda toplayabilirsiniz eğer bu yeteneğinizi hayalinizle birleştirirseniz ki bunun için sıkı çalışmak gerek istediğiniz her alanda unutulmuyacak kişiler arasına girebilirsiniz sanat,spor,siyaset,din hangisine yetenekli oldugunuza karar verin yeter kaderiniz size yol gösterecektir ;)
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Marvel Comics dünyasında insanlar ve mutantlar sürekli bir çatışma halindedirler. Mutantların bazıları doğuştan farklı görünümdedir ve eğer farklı görünümlerinden başka özel yetenekleri varsa bunlar doğumdan sonraki yıllarda (genellikle ergenlik yıllarında) ortaya çıkarlar. İnsanları mutantlardan ayıran tek şey insan DNA'larında bulunmayan fakat mutant DNA'larında bulunan X genidir.
Evet sen gerçekten bilgilisin ama bence bunu herkesin içinde heryerde belli etmemelisin dışardan seni tanımayanlar ukala olduğunu düşünecektir...azcık ince düşün öle karar ver...yeri geldiğinde söyle yeri geldiğinde söyleme ki insanlara batma...öğren artık...herşeyi bilmek zorunda değilsin hadi bildin bari ispatlamaya çalışma...:D:D işin zor valla...çok şey bilmek kötü...sazan olursun evladım bu devirde:D