Çok fazla umursamazsın. Sevgilin bir kızı/erkeği öpse bile onu kıskanmayacaksın. Ona çok mu güveniyorsun yada sana göre o çok mu değersiz bilmiyoruz. Bize göre onu gerçekten isteyip istemediğine karar vermelisin. Bunu kendin için yapmalısın çünkü bir ilişkide sadece tek bir sevgili olamaz. Eğer ona çok güveniyorsan, bu açıklamayı kâle alma ve bu kadar da emin olma ;)
Size zor dersek kesin şaka yapıyor oluruz. Siz değil zor olmak, elinizdekileri vermek için kapı kapı gezersiniz. İyi, güzel de çoğu zaman gereğinden fazla taviz veriyor olmayasınız? Fazla anaç ya da babacan bir bünyeniz var. Ama bu denli fedakâr olmanız biraz da korkularınızdan kaynaklanıyor. Yeterince verici olmazsanız insanların sizi terk edebileceklerinden endişe ediyorsunuz. Hiç de değil... Bu kadar da pasif kalmayın. Başkaları için bir şeyler yapmak tabii ki güzel, ama kendinizi de hırpalamayın. Kimse, sizi sürekli taviz vermiyorsunuz diye eleştirme hakkına sahip değil.
Siz ortami hareketli ve kipir kipir yapmasini bilen Tekila gibisiniz.Hayati yasama tarziniz cok hizli ve hareketli.Kendinize dur diyemiyorsunuz,buda sizi siradisi ve cekici yapiyor.Sevilmenizin cok nedenleri var bunu her zaman korumayi beceriyorsunuz.Neseniz daimi hayatiniz her zaman boyle renkli ve hareketli olmasi dilegiyle...
Sen aşkı, insan ruhunu canlandıran duygular sıralamasında en üst sıraya koyuyorsun. Aşık olduğunda ışık, heyecan ve canlılık saçıyorsun! Ancak "o"ndan kesinlikle beklediğin bi' şey var: Bütün dikkatini sana vermeli ve sana son derece hayran olmalı! Aşırı kalp çarpıntılarının yerine biraz gülümsemeyi koymayı denemey ne dersin ? Ayran budalası gibi her daim peşinde olamaz ya :)
Gelecekte herşey ne kadar güzel olacak,değil mi?Güneş tavında,mevsimler yolunda,memleket vatandaşın kolunda,bir mutluluk,bir saadet..Gündoğumu-günbatımı,arada geçen kocaman bir gün,ne keyif-ne güzelliktir bu!Dünya güzel,hayat yaşanası ve siz tam çağında gelmişsiniz dünyaya,değil mi?Kutlarız ve mutluluğunuzun devamını dileriz...Valla,keyfinizi bozmayın tabii ama,bi elli kuruşunuz var mıydı?Simit alıcam da,iki gündür bişii yemedim abii..Al sana 1 lira,akşam pazarı yedi simit alısın bununla.Günde 1 tane yesen,1 hafta yaşadın gitti sayemde.1liraya1hafta,ayda4liraya ne güzel hayat!Hesap doğruymuş lan!Bi de günahını aldık başbakanın.Memura yüzde 4 yeter o halde,ehe eheheheheehheeee...tsahhhaahahatsshhh..hssshhhss..
En cesur ve güçlü 0 Kan grubu Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve tanrı vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.
Grubun ekolü,back vokali,bassının ön planda tutulmasını isteyen,en matrak elemanıdır.Olaylara karşı tepkisini istemeden de olsa sadece yüz ifadesiyle belli edebilen,geniş bir çevreye sahip ve Panzehiri heryerde tanıtma cabası güden,yüzü hep gülen,çalışmalarda yaptığı esprilerle ve yaptığı doğaçlamalarla grubun neşe kaynağı olan şarkı seçimlerinde başrol oynayan,arda turan'a benzemesiyle kızların gönüllerinde taht kuran grubun tatlı bir elemanıdır:)..